Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Reklamná agentúra Mayer/McCann Erickson má nového stratéga

16.07.2019, 17:35 | reb | © 2019 News and Media Holding

V reklamnej agentúre Mayer/McCann Erickson evidujú od júla personálne zmeny. Na pozícii Head of Strategy skončil Richard Mareček, od júla je jeho nástupcom Martin Kozár. Ten bude vo svojej novej funkcii zodpovedný za tvorbu komunikačnej a marketingovej stratégie súčasných, ale i nových značiek.

  • Tlačiť
  • 0

M. Kozár pracoval pre značky ako Swan, St. Nicolaus, Eset, Rajo, Nay, VÚB banka a iné. V minulosti dvakrát pôsobil na pozícii marketingového stratéga v reklamných agentúrach. Taktiež pracoval i v strategicko-prieskumnej marketingovej agentúre.

„Som človek zameraný na vedecké zákony, fakty a tvrdé dáta – najmä v marketingu. Nemám rád domnienky, vo všetkom existujú zákonitosti. Držím sa iba toho, čo skutočne funguje. Baví ma odhaľovať vzťahy, vzory, zákony zo sveta marketingu a značiek. Rád sledujem novodobých priekopníkov vo vedeckom marketingu, či svetové relevantné marketingové štúdie. Teším sa, pretože Mayer/McCann Erickson vnímam ako novú výzvu,“ hovorí M. Kozár.

Nový stratég v Mayer/McCann Erickson sa podieľa aj na tvorbe komunikačnej a marketingovej stratégie ďalších komerčných subjektov na Slovensku, v Česku a USA. V komunikácii pomáha aj politikom, neziskovým organizáciám, e-shopu We Lift Together či spisovateľovi Danielovi Hevierovi.

M. Kozár nahradil R. Marečeka, ktorý bol na tejto pozícii od roku 2013. R. Mareček v minulosti pôsobil aj ako stratég v agentúre Lowe GGK, šéfoval napríklad marketingu vo vydavateľstve Perex a v niekdajšom Ecopresse riadil marketing a predaj.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Mayer/McCann Erickson

Diskusia (0 reakcií)