Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Rajo má vydarený spot. Zvieratá v ňom vytvoril z ľudských rúk

02.03.2017 | Veronika Bartošová | © 2017 News and Media Holding

Značka Rajo v najnovšej kampani predstavila nové produkty pod značkou Probia Nature. Ich uvedenie sprevádza televízny spot, v ktorom sa ľudské ruky premenili na zvieratá.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Kampaň sprevádza claim „Príroda je na dosah“, ktorý má vyzdvihnúť zloženie produktov. Jogurty a jogurtové nápoje Probia Nature neobsahujú farbivá a arómy a značka o produkte hovorí, že jeho zloženie je priamo z prírody.

Labuť, jeleň, motýľ či vlk, zvieratá, ktoré vznikli z pomaľovaných ľudských rúk, si užívajú život v prírode a neváhajú sa ponúknuť produktmi značky Rajo, ktoré nájdu na pni stromu.

Kreatívny koncept vytvorila agentúra Triad Advertising, ktorá so značkou spolupracuje dlhodobo. V minulosti sa o kampane Rajo starala agentúra Mark BBDO.

Mediálne.sk zisťuje ďalšie informácie o kampani

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Probia Nature, Rajo

Diskusia (0 reakcií)