Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Public relations, page rank a efekt nenažranej svine

13.03.2014 | Ľuboslav Kačalka

Diskusia (2 reakcie) Pravidlá diskusie

13.03.2014 | Katarína D.

Chválim. Konečne text, ktorý je v niečom prínosný pre všetkých zainteresovaných.

24.03.2014 | api

Presne podobný problém riešime s klientom, ktorý si nechal urobiť "advanced SEO" v jednej slovenskej "renomovanej" agentúre :) Skončilo to hádkou, považujú za PR a SEO presne texty plné totálneho balastu, uverejnenie dvoch "statusov" na piatich fake sociálnych profiloch s minimom connections, takže nulový prínos .. a naúčtujú si 500 Evri mesačne. Ale pravda je, že majú pekné "PR" na svoje služby, ktorými neskúsených klientov lákajú. Že robia 5 - 10 rokov staré techniky SEO nevadí 8-) Kto vie, či si aj toto PR neplatí tá agentúra :) Uvidíme :)