Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

PROKOP pozná víťazov za tento rok, bodovali youtuberi aj téma zdravia

29.10.2018, 08:42 | reb | © 2018 News and Media Holding

Deviaty ročník národnej súťaže PR projektov PROKOP pozná svojich víťazov. Organizátor súťaže Asociácia Public Relations Slovenskej republiky (APRSR) udelila ocenenie 32 projektom. Špeciálna cena putovala občianskemu združeniu Zriedkavé choroby za vytvorenie funkčnej platformy.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

APRSR, PROKOP

Aj tento rok predstavila súťaž PROKOP zaujímavé, kreatívne a inovatívne PR kampane. Na shortlist postúpilo spolu 48 projektov zo 114 prihlásených prác a na ocenenie ho premenilo 32 projektov.

V piatich hlavných kategóriách sa udelilo päť prvých miest, z toho dve v kategórii Internal Communication. Jedno získala spoločnosť Volkswagen Slovakia za svoju Sťahovaciu kampaň a ďalšiu agentúra AMI Communications, ktorá stojí za prácou Bankári vs. Fantomas pre Poštovú banku.

Agentúra Zaraguza zvíťazila v kategórii Corporate Communications. Porota ocenila jej projekt Posledný billboard pre Slovenskú sporiteľňu. Banka prestala vo svojej komunikácii používať vonkajšiu reklamu v lete.

V kategórii Business to Consumer PR zvíťazila agentúra Seesame za kampaň WTF je HPV? pre farmaceutickú spoločnosť Merck Sharp & Dohme, v ktorej sa objavili známi youtuberi. Tí hádali definície skratiek používaných v online komunikácii, medzi ktorých bola zaradená aj HPV, teda skratka pre ľudský papilomavírus.

Víťazstvo agentúre SKPR Strategies v v jednej z hlavných kategórií Community Relations priniesla práca Učiteľ Slovenska pre občianske združenie Živica a Komenského inštitút.

V šiestich špeciálnych kategóriách bolo udelených osem prvých miest. Jedno z nich patrí O2 Slovakia v kategórii Best media placement za kampaň Smutný Paľko (Čo robiť, keď internet ide pomaly).

V špeciálnej kategórii Digitálne PR si prvenstvá odniesli Digitalsk a Seesame. Prvá z menovaných získala víťazstvo za prácu Lietajúci model Škoda Fabia pre Škoda Auto Slovensko a druhá za spomínaný projekt WTF je HPV?.

Agentúra AMI Communications ovládla kategóriu Regional Community Relations pre prácu Partnerstvá a spolupráce so stakeholdermi v oblasti kultúry a samosprávy pre developera Lorship. Ten pripravuje rekonštrukciu hotela Kyjev a okolitých častí Kamenného námestia v Bratislave.

Dve prvé miesta udelila porota aj v kategórii Event PR. Jedno získala Neopublic Porter Novelli za prácu pre Husqvarnu s názvom Nemusíte sa pripútať, len si držte klobúky! a ďalšie si odniesla agentúra Elite Solutions za prácu Vianočná výprava s O2 Extra výhodami.

V kategórii Vládne a politické PR patrí víťazstvo agentúre Neopublic Porter Novelli, ktorá pripravila prácu pre Orange Slovensko. V nej komunikuje vybudovanie 5G sietí na Slovensku, vďaka ktorým sa má krajina stať novým digitálny lídrom Európy.

Agentúra Prime time získala prvenstvo v kategórii Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie za kampaň Vyliečme nezáujem Ligy pre duševné zdravie. V rámci nej sa vo videách prihovárajú viaceré známe osobnosti a pripomínajú dôležitosť témy psychických chorôb.

Najviac sošiek si tento rok odniesli agentúry SKPR Strategies a Seesame, z ktorých každá získala štyri ocenenia. Tri ceny putovali do agentúr Prime time, Digitalsk a Wiktor Leo Burnett.

Špeciálne ocenenie získalo občianske združenie Zriedkavé choroby za obrovský entuziazmus, odvahu a snahu pri vytvorení funkčnej platformy poskytujúcej pomoc 300-tisíc ľuďom so zriedkavými chorobami.

Počas štvrtkového galavečera bolo udelené aj ocenenie PR Osobnosť roka, ktoré získala Tatiana Svrčková, CR Senior Specialist zo spoločnosti Slovak Telekom. Toto ocenenie sa udeľuje osobnostiam predovšetkým z radov klientov, ktorí rozumejú hodnote a efektivite PR a prisudzujú PR strategické miesto v komunikačnom mixe.

Prokop 2018 - výsledky

Ocenení v hlavných kategóriách
Názov práce Agentúra Zadávateľ
A. CORPORATE COMMUNICATIONS (počet prihlásených prác: 13)
1. miesto: Posledný billboard Zaraguza Slovenská sporiteľňa
2. miesto: Epson - technológie, ktoré vdýchli život historickému romantickému príbehu Prime time Epson
3. miesto: Rozbalili sme to vo veľkom SPKR STRATEGIES Amazon
B. BUSINESS TO BUSINESS PR
3. miesto: Uvedenie služby Google Pay na Slovensku Grayling Slovakia Google
C. BUSINESS TO CONSUMER PR
1. miesto: WTF je HPV? SEESAME Communication Experts Merck Sharp & Dohme, s.r.o.
2. miesto: Prestávame variť nealko Wiktor Leo Burnett Heineken Slovensko, Zlatý Bažant
3. miesto: Spánkový rezort Wiktor Leo Burnett Východoslovenská energetika
D. COMMUNITY RELATIONS
1. miesto: Učiteľ Slovenska SKPR STRATEGIES OZ Živica a Komenského inštitút
2. miesto: Pi s rozumom MCC Professionals OZ Fórum PSR Slovensko
3. miesto: Aj kvapka oleja sa ráta SLOVNAFT, a.s. SLOVNAFT, a.s.
E. INTERNAL COMMUNICATION
1. miesto: Sťahovacia kampaň Volkswagen Slovakia Volkswagen Slovakia
1. miesto: AMI Communications v spolupráci s WIKTOR LEO BURNETT Poštová banka
3. miesto: Spolu tvoríme najzábavnejšiu Orange TV Orange Slovensko, a.s. Orange Slovensko, a.s.
Zdroj: APRSR
Ocenení v špeciálnych kategóriách
Názov práce Agentúra Zadávateľ
A. BEST MEDIA PLACEMENT
1. miesto: Smutný Paľko (Čo robiť, keď internet ide pomaly) O2 Slovakia O2 Slovakia
2. miesto: Launch obrneného vozidla Gerlach Prime time Zetor Engineering Slovakia, s.r.o.
B. DIGITÁLNE PR
1. miesto: Lietajúci model ŠKODA FABIA digitask ŠKODA AUTO Slovensko
1. miesto: WTF je HTV? SEESAME Communication Experts Merck Sharp & Dohme, s.r.o.
3. miesto: Energetický guru digitask innogy
C. REGIONAL COMMUNITY RELATIONS
1. miesto: Partnerstvá a spolupráce so stakeholdermi v oblasti kultúry a samosprávy AMI Communications Lordship
2. miesto: Adoptovaná zastávka Slovenská ľudová majolika Slovenská ľudová majolika
2. miesto: Kindlotéka – Čítanie je moja vášeň SKPR STRATEGIES Amazon
D. EVENT PR
1. miesto: Vianočná výprava s O2 Extra výhodami Elite Solutions, s.r.o. O2 Slovensko
1. miesto: NEMUSÍTE SA PRIPÚTAŤ, LEN SI DRŽTE KLOBÚKY! Neopublic Porter Novelli Husqvarna
2. miesto: ART IN PARK SpicyBrown Mesto Trenčianske Teplice
3. miesto: Sneakdata od Easy digitask Telekom
E. VLÁDNE A POLITICKÉ PR
1. miesto: Slovensko ako nový digitálny líder Európy vďaka 5G Neopublic Porter Novelli Orange Slovensko
2. miesto: Odvaha byť slobodní/Courage to Be Free SEESAME Communication Experts
F. SPOLOČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ, FILANTROPIA A PR PRE NEZISKOVÉ ORGANIZÁCIE
1. miesto: Vyliečme nezáujem Prime time Liga za duševné zdravie
2. miesto: Nebezpečná brigáda PS:Digital BSOS
3. miesto: Túžbu víťaziť máme všetci rovnakú SKPR STRATEGIES Špeciálne olympiády Slovensko
3. miesto: Stojím za to SEESAME Communication Experts OZ Amazonky
Zdroj: APRSR

 

 

  • Tlačiť
  • 0

Tagy APRSR, PROKOP

Diskusia (0 reakcií)