Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

PR agentúra mediamedia ohlásila spoluprácu so slovenským developerom

06.11.2019, 14:39 | reb | © 2019 News and Media Holding

PR a konzultačná agentúra mediamedia rozšírila portfólio klientov. V priebehu októbra začala spolupracovať s developerskou a stavebnou spoločnosťou Corwin.

  • Tlačiť
  • 0

Mediamedia je PR a komunikačná agentúra, ktorá funguje desať rokov. Má skúsenosti s plánovaním a realizáciou komunikačnej stratégie – vrátane dennej agendy, prípravy textov, manažmentu podujatí, krízovej komunikácie a komunikácie na sociálnych sieťach.

Agentúra poskytuje integrované služby klientom ako Poštová banka, Business Lease, Magna Energia, SAP alebo vydavateľstvo Zelený kocúr. Zoznam klientov teraz dopĺňa aj slovenská developerská firma Corwin.

„V prostredí prebiehajúcej klimatickej zmeny je potrebné prinášať environmentálne udržateľné riešenia. A zároveň ponúkať klientom efektívne a pohodlné priestory. Práve to Corwin robí. Preto nás teší, že na komunikáciu týchto riešení si Corwin vybral práve našu spoločnosť,“ hovorí Lukáš Pardubský, konateľ mediamedia.

Corwin pôsobí na trhu od roku 2010. Pre jeho bytové a kancelárske projekty sú typické zelené strechy, využívanie dažďovej vody aj zeleň.

Do portfólia Corwinu patrí aj projekt Guthaus, ktorý premení priemyselný areál na obytný a verejný priestor s využitím princípov dlhodobej udržateľnosti. Prvou zahraničnou investíciou spoločnosti je obytný súbor Kvartet, ktorého výstavba by mala začať v prvej polovici roka 2020 v slovinskej Ľubľane.

Neprehliadnite

Ako uvádza Michal Hájek, head of marketing & PR department Corwin, u developera veria, „že dôraz na ekologické stavby či podpora alternatívnych foriem mobility sú tým správnym prístupom pre Bratislavu aj ďalšie slovenské mestá“.

„Chceme preto informovať o našich aktivitách doma aj v zahraničí a zároveň edukovať ľudí i firmy, vysvetľovať im, aké sú nielen environmentálne, ale aj ekonomické plusy trvalo udržateľných realitných projektov,“ dodáva M. Hájek.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Corwin, mediamedia

Diskusia (0 reakcií)