Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Poštová banka mení vzhľad aj komunikáciu. Pozrite si novú kampaň

10.01.2017, 10:46 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Poštová banka chce s novým konceptom osloviť univerzálnejšiu skupinu zákazníkov a tomu prispôsobí celú svoju komunikáciu. Banka zmenila svoj vizuálny koncept, ktorého základom je nové logo. Novú kampaň pripravila agentúra Mayer/McCann Erickson, s ktorou spoločnosťou spolupracuje dlhodobo.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 3

Poštová banka hovorí o svojej „novej ére“, avizované omladenie a úpravy v produktovom portfóliu dokumentuje aj nová vizuálna identita. Jej základom je nové oranžové logo, ktoré verejnosti v utorok predstavil generálny riaditeľ Andrej Zaťko.

Jednoduché logo pracuje s farebným prechodom, má tvar kruhu. Podľa banky má byť odrazom jednoduchosti, ako jednej z jej kľúčových hodnôt. Kruh v tieňovanej oranžovej farbe nahrádza dlho používaný žlto-modrý štvorec s poštárskou trúbkou.

Poštová banka

„Cieľom Poštovej banky je byť užitočnou pre všetkých svojich klientov. A to zobrazuje aj jej nové logo. Banka je stredobodom kruhu, v ktorom má rovnako blízko ku každému klientovi,“ vysvetľuje A. Zaťko.

Zmena loga Poštovej bankyZdroj: Poštová banka

Na výbere oranžovej farby loga sa podieľali zamestnanci banky, volili z viacerých variantov. „Na konzervatívnom modro-zelenom bankovom trhu bude oranžová príjemným závanom nového a moderného vizuálu. Ten presne vystihuje to, aká bude nová Poštová banka – svieža, moderná, ale stále slovenská,“ tvrdí A. Zaťko.

Súčasťou rebrandingu je aj nová webstránka, mobilná aplikácia či nové vizuálne stvárnenie pobočiek. Banka postupne redizajnuje všetkých svojich takmer 1 600 kontaktných miest, 45 bankových pobočiek prejde zmenou ešte počas januára. Rebranding čaká aj akvizičné pracoviská na poštách a bankomaty, ako aj dcérske spoločnosti banky.

Poštová banka - vizualizácia pobočkyZdroj: Poštová banka

Poštová banka - vizualizácia pobočkyZdroj: Poštová banka

„Súčasťou loga na poštách zostane modrá trúbka, ktorá sa už na pobočkách a v marketingových materiáloch objavovať nebude,“ uviedla Poštová banka.

Upravená identita je súčasťou konceptu novej komunikácie. Tá sa podľa Poštovej banky posúva od hraných ľudí a situácií k skutočnosti. V reklamných spotoch dáva banka zbohom hercom – v poslednom období boli jej tvárami Ľuboš Kostelný a Aniko Vargová, ktorí účinkovali aj v nedávnej vianočnej kampani.

Neprehliadnite

Po novom budú na bilbordoch, letákoch aj reklamách skutoční ľudia v reálnych situáciách a v reálnom príbehu. „Na to, aby sme sa priblížili klientom, musíme hovoriť rovnakou rečou ako oni. Preto sme prišli s inou komunikáciou, v ktorej hovoria ľudia k ľuďom. Zdieľajú svoje každodenné radosti, starosti a sny. A práve pre každý tento okamih sme tu pre nich,“ hovorí A. Zaťko.

Kampaň pripravila agentúra Mayer/McCann Erickson, s ktorou Poštová banka vlani predĺžila spoluprácu po tom, čo agentúra uspela v tendri.

Banka bude komunikovať minútovým imidžovým spotom, ktorý nakrúcal štáb deväť dní po celom Slovensku. Vystupovalo v ňom deväťdesiat ľudí. Autorom konceptu je režisér Kal Karman, ktorý robil predtým reklamy pre značky ako Gucci, Armani či Nivea.

Poštová banka má aj krátky 10-sekundový teaser, v ktorom informuje stručne o svojej zmene. Printové a outdoorové vizuály majú viacero variantov, spája ich claim „Užitočná pre všetkých“.

Zdroj: Poštová banka

Zdroj: Poštová banka

Zdroj: Poštová banka

Zdroj: Poštová banka

Zdroj: Poštová banka

Zdroj: Poštová banka

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 3

Tagy Mayer/McCann Erickson, Poštová banka