Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Poisťovne si najali Seesame na kampaň proti novej dani

02.11.2016, 15:41 | pol | © 2016 News and Media Holding

Slovenská asociácií poisťovní (SLASPO) vyrukovala do boja proti avizovanému osempercentnému odvodu z neživotného poistenia komunikačnou kampaňou, v ktorej chce upozorniť na prípadné negatívne dopady zákona, ktorý čaká na schvaľovanie v parlamente. Asociácia spolupracuje s PR agentúrou Seesame.

  • Tlačiť
  • 0

Podľa vládneho návrhu sa 8-percentná dňa z poistného uvalí na všetky majetkové poistky od začiatku budúceho roka. Platiť to má nielen pre nové, ale aj poistky, ktoré už bežia a budú pokračovať.

„Ide o skrytú daň, ktorú sa chystá vláda uvaliť na zodpovedných ľudí, ktorí dobrovoľne chránia seba a svoj majetok neživotným poistením. Štát ľuďom zoberie osem percent z ich poistného a za tieto peniaze im prinesie drahšie poistky,“ tvrdí generálna riaditeľka SLASPO Jozefína Žáková.

„Považujeme za dôležité vysvetľovať ľuďom, čo tento zámer vlády pre nich bude znamenať a apelovať na poslancov, aby zabránili uvaleniu ďalšej dane na občanov tohto štátu,“ vysvetlila zámer kampane.

Asociácia tvrdí, že ak by parlament schválil novelu zákona o poisťovníctve, malo by to pre sektor likvidačné následky s dopadom na poistencov.

„Odvod je dvojnásobne vyšší ako marža poisťovní z neživotného poistenia. Keďže poisťovne sú viazané prísnymi pravidlami solventnosti podľa smernice EÚ Solventnosť II, nemajú inú možnosť, ako skôr či neskôr zvýšiť ceny,“ upozorňuje J. Žáková s tým, že podľa poisťovní štát nedosiahne želaný príjem pre štátny rozpočet, ale štát naopak stratí, pretože po zdražení poistiek sa menej ľudí poistí a tak zo „skrytej“ dane získa menej peňazí.

Neprehliadnite

Kampaň SLASPO, ktorú navrhla agentúra Seesame, beží výlučne online, je postavená na microsite Rukyprec.sk a kampaňovom videu. Vystupujú v ňom „bežní ľudia“, ktorým prekáža, že poistky po zásahu štátu zdražejú.

Kampaň bude nasadená počas celého novembra, v závislosti od schvaľovania zákona je možné aj predĺženie - parlamentná schôdza, kde zákon prechádza 2. čítaním, je naplánovaná so začiatkom od 22. novembra.

Produkciu videa so sloganom Ruky preč od mojej poistky! realizovala agentúra Playground 13, webstránku pripravil Seesame v spolupráci s firmou NetSuccess. PPC ku kampani beží na YouTube, Facebooku a Google Network.

„Zo skúseností a na základe nastavenia kampane očakávame, že by mala dosiahnuť zásah približne milión používateľov,“ doplnila manažérka komunikácie SLASPO Eva Jacková.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy poisťovne, Seesame, spotrebná daň

Diskusia (0 reakcií)