Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Pohoda má novú šéfku pre partnerstvá so značkami

16.03.2017 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

V tíme organizátorov najväčšieho domáceho hudobného festivalu Pohoda nastala zmena na marketingovej pozícii Partnership Director. Po novom ju obsadila Katarína Hittrichová, ktorá tak bude mať na starosti komerčné spolupráce so značkami.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy

Pohoda

Na pozícii riaditeľky pre partnerstvá nahradila K. Hittrichová od marca Veroniku Gulášovú. V minulosti pôsobila na PR pozíciách vo výrobnom závode PSA Peugeot Citroën Slovakia a v spoločnosti Orange Slovensko. Oranžový operátor patrí dlhodobo k hlavným partnerom Pohody.

„Ponuka práce v Pohoda tíme prišla práve v čase, keď som sa rozhodla nachvíľu opustiť korporátny svet. Keďže som dlhoročným fanúšikom a návštevníkom festivalu, veľmi ma potešila,“ uviedla pre Mediálne.sk K. Hittrichová.

Nástup do tímu Pohody zároveň vníma ako výzvu a záväzok. „Naším cieľom je, aby sa na Pohode návštevníci cítili dobre, aby sa kvalita festivalu a služieb zvyšovala. V tom hrajú významnú úlohu aj naši partneri, pre ktorých je festival výnimočnou platformou na priamu komunikáciu s návštevníkmi, často prostredníctvom nových, nezvyčajných foriem a aktivít,“ načrtla K. Hittrichová.

„Je pre mňa veľmi dôležité, aby sme sa s nimi vedeli naladiť na spoločnú vlnu a aby sme vďaka našej spolupráci prinášali ľuďom ten povestný ‚svet plný pohody‘, ktorý sa nedá opísať slovami ale ktorý treba zažiť,“ dodala.

Pohoda zatiaľ definitívne neuzavrela zostavu hlavných partnerov na tento rok – na štvorici Urpiner, Orange, Budiš a Slovenská sporiteľňa by sa však nič meniť nemalo.

V zostave je od vlaňajška nováčikom pivná značka Urpiner, ktorá po rokoch vymenila partnera Pohody Heineken. Jeho brand „Bažant“ dovtedy figuroval aj v názve festivalu.

Pohoda každoročne spolupracuje s desiatkami ďalších značiek, aj týmito komerčnými príjmami organizátori pokrývajú náklady na usporiadanie festivalu, ktorý sa pravidelná koná v júli na trenčianskom letisku.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Pohoda

Diskusia (0 reakcií)