Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Po Salviniho kritike sa McDonald’s ospravedlnil za svoju kampaň

24.07.2019, 11:17 | TASR

Rakúska pobočka americkej siete fastfoodových reštaurácií McDonald's sa v pondelok ospravedlnila Talianom za reklamný plagát s nápisom „Für echte Mampfiosi“.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

McDonald's

Slovo „Mampfiosi“, použité v reklame na nový hamburger, je slovnou hračkou odvodenou z nemeckého slovesa „mampfen“, napchávať sa, jesť plnými ústami.

„Nechceli sme Talianov nijakým spôsobom uraziť a úprimne sa ospravedlňujeme všetkým, ktorí sa cítia byť urazení,“ uviedol hovorca spoločnosti. Vysvetlil, že reklamný plagát mal byť poňatý ako zábavný.

Taliansky minister vnútra Matteo Salvini v tom však humor nevidel, keď plagát v nedeľu kritizoval, pripomenula agentúra DPA. „Všetci Taliani sú mafiáni? Aké smutné...“ uviedol M. Salvini na Twitteri.

„V našom boji proti mafii sme sa vrátili k hrdosti a dôstojnosti. Neexistuje cesta späť,“ napísal Salvini. Protesty proti novej reklamnej kampani McDonaldu prebiehali v Taliansku niekoľko dní.

Talianske médiá informovali, že proti kampani sa zasadzovali aj Taliani žijúci v Rakúsku.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy McDonald's

Diskusia (0 reakcií)