Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Pierre Baguette má novú kreatívnu agentúru, vybral si ju v tendri

10.10.2019, 18:04 | reb | © 2019 News and Media Holding

Značka Pierre Baguette, výrobca baleného jedla, ukončila tender na kreatívny koncept a marketingovú komunikáciu. Víťazom sa stala agentúra MullenLowe GGK. Značka najnovšie prichádza aj s online spotom s lyžiarkou Petrou Vlhovou, ktorej je partnerom.

  • Tlačiť
  • 0

MullenLowe GGK bude mať po novom na starosti smerovanie a celkový vizuálny koncept komunikácie značky. V novej kampani sa podľa jej tvorcov spojili „svetové chute a úspešní Slováci“.

Spot nahliadol do „detstva“ športovkyne a na začiatky v kariére – ukazuje, ako aj v tých boli súčasťou jedálnička lyžiarky obložené bagety.

Značka rozšírila portfólio aj o bagetu, ktorej ingrediencie skombinovala práve P. Vlhová. „Na jednej strane naša jednotka v zjazdovom lyžovaní a na tej druhej úspešná slovenská značka Pierre Baguette vytvorili víťazný tím a verejnosti predstavujú prvú spoločnú chuťovku,“ uvádza Pierre Baguette.

Novinka nesie názov Petrina svetová bageta a má aj dobročinný charakter. Časť zo zisku bude odovzdaný Nadácii televízie Markíza, s ktorou Pierre Baguette taktiež spolupracuje.

P. Vlhová dlhodobo spolupracuje so značkou džúsov Rauch, je tiež spojená so značkou Uniqa, poisťovňa ju sponzoruje. 

Vizuál kampane Pierre Baguette s Petrou VlhovouZdroj: Pierre Baguette

  • Tlačiť
  • 0

Tagy kampaň, Pierre Baguette

Diskusia (0 reakcií)