Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Pacienti sa pozerajú na svet „Cez okno“. V novej kampani Dobrého anjela

09.10.2019, 14:10 | reb | © 2019 News and Media Holding

Nezisková organizácia Dobrý anjel prišla začiatkom októbra s novou kampaňou Cez okno. Jej názov je totožný s hitom speváka Jara Filipa, ktorý znie aj v emotívnom spote v podaní skupiny Fallgrapp. Jeho hlavnou hrdinkou je šesťročná Lujza. Tá musí pre chorobu na svet hľadieť „Cez okno“ nemocničnej izby. Neziskovka používa v celej komunikácii práve túto symboliku.

  • Tlačiť
  • 0

„Každý z nás má svoje sny, či už malé alebo veľké. Deti a ich rodičia, ktorí denne zápasia s ťažkou chorobou, však majú len jeden. Môcť sa na svet pozerať inak ako len cez okno,“ približuje neziskovka v charakteristike kampane.

Pre Dobrého anjela ju pripravila agentúra Made by Vaculik. Tá na svojom Facebooku uvádza, že témou je najmä nemohúcnosť, teda pocit, „kedy nemôžete nič moc spraviť, aj keby ste chceli“.

„Zažívajú ju rodiny, ktoré bojujú s ťažkou chorobou. Detičkám a dospelým nezostáva nič iné, ako dívať sa cez okno na svet vonku, ktorý by chceli zažiť. Cez okno snívajú, čo všetko by tam chceli zažiť,“ píše agentúra.

Symbolom kampane je okno pomoci, cez ktoré rodiny bojujúce s ťažkou chorobou sledujú svet. Dominuje aj kľúčovému vizuálu a online komunikácii.

„Už rok sa dívam na svet cez okno. S maminkou často z okna onkológie alebo sme zavreté doma a je tam s nami aj malý braček. Veľmi by som chcela behať po vonku. Ale teším sa, až sa všetko zmení a ja sa budem o rok pozerať cez okno mojej prváckej triedy,“ znie príbeh Lujzy.

Cieľom kampane je vrátiť rodinám bojujúcim s vážnym ochorením nádej a pomôcť im najmä s finančnou záťažou spojenou s liečbou. Vďaka príspevkom pravidelných darcov, Dobrých anjelov, tak môžu rodiny svoju energiu sústrediť na iné veci.

Dobrý anjel v nej približuje aj ďalšie príbehy onkologických pacientov. Na svojom webe má šesť skutočných príbehov ľudí, ktorých postihla ťažká choroba a k tomu pridal aj ich fotografie.

Zdroj: Dobryanjel.sk

„Pomáhajte rodinám v boji s ťažkou chorobou, aby sa na svet nemuseli dívať cez okno,“ uvádza neziskovka. Neľahké príbehy sú písané v pár riadkoch. Každý v nich opisuje svoj život „za oknom“.

Súčasťou kampane je aj takzvaný Dobrý influencer pack. Jeho súčasťou sú pozadia a videá pre príbehy na Instagrame určené pre všetkých používateľov, ktorí sa chcú týmto spôsobom zapojiť. Kampaň už podporilo aj viacero známych tvárí, napríklad herečka Kristína Tormová alebo moderátorky Kveta Hospodárová a Veronika Cifrová Ostrihoňová.

Kampaň Cez okno podporila aj moderátorka Veronika Cifrová Ostrihoňová

Kampaň Cez okno podporila aj moderátorka Veronika Cifrová OstrihoňováZdroj: Instagram

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Dobrý Anjel, Made by Vaculik

Diskusia (0 reakcií)