Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

O „fajnom kotlíkovom“ sníva Starosta pre Kaufland aj tieto majstrovstvá

10.05.2019, 10:53 | reb | © 2019 News and Media Holding

Kaufland prišiel ako oficiálny partner majstrovstiev sveta v hokeji s tematickou kampaňou. Tvárou niekoľkých spotov sa aj tentoraz stal dlhoročný reprezentant Tomáš Starosta, ktorý bol súčasťou kampane reťazca počas šampionátu aj minulý rok. Za kampaňou stojí agentúra Respect APP.

  • Tlačiť
  • 0

Reťazec nadväzuje na vlaňajšiu kampaň, v ktorej T. Starosta na tréningu sníval od vyčerpania napríklad o „fajnom“ kotlíkovom guláši.

„Hlášky spotov dokonca ako ‚Mmm, dal by som si‘ alebo ‚Mmmm, fajný kotlíkový‘ tak zľudoveli, že ich fanúšikovia začali používať v bežnej komunikácii. Tento úspech sa odrazil aj na spontánnej znalosti reklamy, ktorá počas majstrovstiev vystrelila vysoko nad konkurenciu,“ tvrdí reťazec, ktorý sa tak rozhodol pokračovať v koncepte.

Aj tentoraz je hlavnou témou jedlo, ktoré si musí trenčiansky hokejista „vybojovať“ na ľade a zaslúžiť si odmenu za dobrý výkon.

Popri T. Starostovi sa v hokejových spotoch objavujú aj ďalší hokejisti Michal Valent, Lukáš Bohunický, Peter Frühauf, Marek Slovák, Karol Korím, Filip Kundrát a Ján Zlocha.

Diváci počas MS v hokeji uvidia 30-sekundový kampaňový spot a tri 10-sekundové sponzorské odkazy. Ako približuje Kaufland, natáčanie prebiehalo na zimnom štadióne v rakúskom meste Bruck an der Leitha. Produkčne ho zastrešila spoločnosť Hitchhiker Films.

Kreatívna agentúra Respect APP pripravila pre Kaufland aj dizajn fanúšikovskej zóny MS. Okrem rôznych aktivácií fanúšikov si budú môcť okoloidúci vyskúšať špeciálne vytvorenú hru vo virtuálnej realite, v ktorej sa otestujú v pozícii hokejového brankára.

Kaufland pripravil aj 360-stupňové videá zo zákulisia prípravy slovenských hokejových reprezentantov. Fanúšikovia si ich budú môcť prezerať na smartfónoch cez 3D okuliare.

Ako doplnok kampane pre svojich fanúšikov dal reťazec do predaja hokejový merchandising, ktorý prepája rôzne hokejové fanúšikovské predmety a sortiment z potravín.

Zdroj: Kaufland

Vizitka kampane

  • Creative director: Mario Poór
  • Art director: Michal Kvasnica, Mykola Kovalenko
  • Copywriter: Šimon Gál, Matej Sekerka
  • Account manager: Romana Otočková, Lucia Bocová
  • Produkcia: Hitchhiker Films
  • Réžia: Peter Ehrenberger

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Kaufland, MS v hokeji 2019

Diskusia (0 reakcií)