Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

„Nie si tučná iba v týchto šatách“. Rada riešila kampaň posilňovne Fitinn

19.11.2019 | Rebeka Kosečeková

Diskusia (7 reakcií) Pravidlá diskusie

19.11.2019 | shaggy

Zaujímalo by ma, ktorá tučná fuchtla sa proti tomu ozvala. Si myslí, že ak štátny cenzor zakáže takéto reklamy, tak prestane byť tučná a začne byť zdravá?

19.11.2019 | maddy

haha :D good point, už dlho ma žiadny príspevok na internete takto nepobavil ... zaujímavé je, že žiaden chlap sa na reklamy FitInnu neozval, a tie boli tiež (podľa môjho názoru v celkom vtipnom znení) "nestačí, že máš gucci, ak si tučný" (alebo nejako podobne). Fakt nechápem ľudí, ktorí vidia podobnú reklamu na autobusovej zastávku a prvé čo ich napadne je to brať osobne ako urážku svojej postavy a písať sťažnosť na radu pre reklamu. Problém bude asi niekde inde, než v tej reklame v takomto prípade. Neuznávam urážajúce reklamy, ale toto malo fakt o urážok ďaleko.

19.11.2019 | volim teda som

trafena (mastná) hus zagagala...

19.11.2019 | lux aeterna

Ten tzv. "Fat shaming" by pri stále sa viac a viac rozširujúcej obezite (najmä medzi mladými) by mal byť v reklamách skôr povinný a nie cenzurovaný.

(pochopiteľne existujú aj výnimky, kedy obezita je zapríčinená objektívnymi zdravotnými diagnózami ako napr. porucha činnosti štítnej zľazy a pod.)

19.11.2019 | Paninaro

“Ked si tucny, nepomoze ti ani rada pre reklamu”

22.11.2019 | NCRD

“Ked si tucny, nepomoze ti ani rada pre reklamu”

:D. Dosť dobré

No je to celkom smiešne, že niekto sa na toto urazí. Ak som tučná, nech sú aj další?



22.11.2019 | zakaznik

Opäť sa ukázalo, že Rada pre reklamu je banda tupých neomarxistov.
Podobne sa to ukázalo aj so zoznamkou Sugardate, kde rozhodli v súlade s učením neomarxistickej sekty.