Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Netradičná reklama na kávu. Príbeh so zaľúbenými lesbami boduje

28.01.2020, 14:13 | ph | © 2020 News and Media Holding

Keď si pozriete štandardnú reklamu na kávu, azda vždy v človeku vyvolá pocit komfortu, oddychu, rodinnej aj osobnej pohody. Marketéri spoločnost Douwe Egberts v Belgicku tento tradičný stereotyp definitívne pochovali. V krátkom spote sa rozhodli otvoriť spoločenskú tému, na ktorú by si v našich končinách trúfol málokto.

  • Tlačiť
  • 1

Reklama belgickej agentúry BBDO a produkčnej spoločnosti Lovo Films mohla byť bežným spotom, v ktorom sa káva pripraví, naservíruje a vypije. To všetko spĺňa.

Autori ale do nej pridali tematiku vzťahu párov rovnakého pohlavia. Spot zobrazuje mladú ženu so svojou priateľkou – obe v puberte. Ich rande preruší otec jednej z nich nečakaným príchodom domov.

Homosexuálne páry sú v kampaniach čoraz častejšie

Obe dievčatá sa rozbehnú do detskej izby za súkromím, no otec ich krátkou správou s tromi kávovými emotikonami zavolá späť dole, aby sa spoločne lepšie spoznali.

Reklama otvára dôležitú tému prijatia sexuálnej orientácie svojho dieťaťa, s ktorou majú mnohí, aj liberálne zmýšľajúci rodičia stále problém. Výnimkou nie je ani vyspelá západná krajina, akou je Belgicko.

Efekt reklamy s názvom Something To Share bol rýchly. Od 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy homosexualita, reklama