Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Návrat značky Kláštorná podporí Kofola kampaňou. Pozrite si ju

03.05.2019, 16:53 | pol | © 2019 News and Media Holding

V polovici apríla obnovil producent nápojov Kofola ČeskoSlovensko po rokoch výrobu minerálnej vody Kláštorná, ktorú kúpil v lete 2018. Aktuálne pre nový brand Kláštorná Kalcia spúšťa marketingovú kampaň. Firma sa chce vrátiť do povedomia zákazníkov a nadviazať na príbeh hlavnej značky Kofola, ktorá bola v minulosti tiež „polozabudnutá“.

  • Tlačiť
  • 2

Kofola kúpila závod v Kláštore pod Znievom minulý rok. Desať mesiacov od akvizície v apríli znova spustila výrobnú linku. Spoločnosť si nechala aj väčšinu pôvodných zamestnancov, ktorí dohliadali na produkciu pôvodnej minerálky vrátane šéfa prevádzky.

Kláštornú však firma uvádza v úplne novom šate – s pozmeneným názvom Kláštorná Kalcia aj v novom balení. Jej vzhľad navrhol dizajnér Martin Turzík.

„Som hrdý na to, že fľaša Kláštornej Kalcia má unikátny dizajn. Návrh Martina Turzíka sme vybrali z desiatok iných a veríme, že aj vďaka fľaši získame u spotrebiteľa pozornosť i zapamätateľnosť. Navyše, Kláštorná Kalcia bude prvá masovo predávaná voda v ČeskoSlovensku, ktorej všetky fľaše sú vyrobené z 50 % recyklovaného plastu,“ vysvetľuje Pavol Chalupka, marketingový manažér, Kofola ČeskoSlovensko.

Zapojili aj Lúčnicu

Kláštorná Kalcia je v predaji v 1,5-litrovom balení v sýtenej a jemnej sýtenej verzii. Cieľom komunikačnej kampane je v prvom rade vytvoriť povedomie o novej značke a o jej kľúčovom benefite – obsahu prírodného vápnika (calcium).

Z vysokého obsahu vápnika vychádza aj kreatíva odvolávajúca sa na pevnosť tohto minerálu. Túto vlastnosť komunikačný tím spojil

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy Kláštorná, Kofola