Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Naozaj sú klienti PR agentúr padnutí na hlavu?

22.08.2014 | Ľuboslav Kačalka

Diskusia (6 reakcií) Pravidlá diskusie

22.08.2014 | martinSN

A ešte pridávam iný ťah ako sa získať priestor v médiu. Má to fungovať tak, hlavne regionálne tituly: "Môžeme s vami spraviť rozhovor, môžeme o vás napísať"... "Za akú cenu"? Kúpite si 100,150, 200 výtlačkov ...

Vie niekto tieto praktiky, o ktorých som počul, potvrdiť?

22.08.2014 | Ľuboslav Kačalka

To, čo píšete, som počul aj ja. A vraj to robia aj regionálne tituly zo seriózneho vydavateľstva... Ale priamo potvrdiť to musia tí, ktorých priamo oslovili.

Každopádne, je to téma na samostatný článok.

25.08.2014 | Amras

Zjavne by som nemohol robit v PR, lebo by som sa asi neudrzal, a to na konci, offrecord povedat svoj uprimny nazor na klienta by som robil skoro stale. :D

26.08.2014 | fab0

Pekn ý PR článok si PR agentúry objednali B-)
Pravdou je, že klient si musí dávať pozor, čo za svoje peniaze PR agentúry dostane a či to má skutočne takú hodnotu.
Bez ohľadu na bullshiting týchto špecialistov.

26.08.2014 | Katarína D.

ja len na margo odseku Článok prepíšem ja: http://omediach.blo...
Tu asi niekto nevedel pravidlá autorizácie...

26.08.2014 | Ľuboslav Kačalka

Ano, to bol vazny problem, ktory sa v TRENDe nesnazime zamiest pod koberec a aj na zaklade chyb z minulosti sme pripravili novy eticky kodex.