Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Najsexistickejšie reklamy roka sú známe. Anticena patrí aj kotlebovcom

28.11.2019, 21:03 | reb | © 2019 News and Media Holding

Vo štvrtok spoznal svojich víťazov v poradí štvrtý ročník anticeny Sexistický kix. Verejnosť si opäť vyberala najsexistickejšie reklamy roka, favoritov tradične určovala aj odborná porota. Z celkom 86 nominovaných reklám si prvenstvo v hlasovaní ľudí odniesla ĽSNS s predsedom Marianom Kotlebom za vizuál o slovenských ženách.

  • Tlačiť
  • 1

Verejnosť mohla za najsexistickejšie reklamy hlasovať od polovice októbra. Počet nominovaných neprekonal rekord z minulého roka, kedy sa hlasovalo spomedzi 112 reklám. Verejnosť tentoraz udelila dokopy 20 491 hlasov, rozdalo ich 1 677 ľudí, čo je, naopak, viac ako vlani.

Najviac negatívnych reakcií, vyše 600, získala Ľudová strana naše Slovensko. Od odborníkov zaznelo, že okrem obsahu komunikácie strany ako takej mohol rezonovať aj použitý jazyk. Ten pritom naznačuje, že so ženami sa môže zaobchádzať, ako muži chcú.

Strana s vizuálom s predsedom Marianom Kotlebom hlásila, že najkrajšie sú Slovenky. Od verejnosti si vyslúžila anticenuZdroj: Facebook.com

Druhý najvyšší počet hlasov (580) dostala Mobilná autoumyvárka, ktorá ponúkala „Kompletku za dvacku“. Pomyselná bronzová priečka v rámci anticien patrí bratislavskej reštaurácii Jump street s viac ako 500 hlasmi.

Jump Street si zvolila komunikáciu, v ktorej zobrazuje ženu a muža v maske býka s hedlajnom „Za večeru v Jump Street ti oblíže všetky prsty“ a „Láska ide cez žalúdok“.

Autoumyvárka v hlasovaní verejnosti svojou reklamou negatívne zaujalaZdroj: Facebook.com

Jump Street pozýva do reštaurácie vizuálmi so ženou v spodnej bielizni a mužom s maskou býkaZdroj: Facebook.com

Odborníci udelili tri „kixy“

Odborná porota udelila v rámci aktuálneho ročníka Sexistického kixu tri anticeny, a to rovnocenne, teda bez poradia.

Jedna putovala

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy anticena, reklama, Sexistický Kix