Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Na Slovensku vzniká Asociácia Blogerov

07.10.2016, 09:26 | Veronika Bartošová | © 2016 News and Media Holding

Na Slovensku vzniká Asociácia Blogerov, ktorá má za úlohu edukovať, zastupovať a chrániť ich záujmy. Združenie má zároveň pomôcť pri budovaní celej blogerskej scény u nás. Blogerov ponúka značkám na promo aktivity.

  • Tlačiť
  • 0

Asociácia oficiálne vznikne 16. októbra pri príležitosti medzinárodného dňa Blog Action Day a zastrešovať ju bude agentúra Content Agency, ktorá zastupuje viacerých blogerov. Ambasádorkou projektu je moderátorka a zároveň tiež blogerka Kristína Farkašová.

„Naši blogeri sa chceli navzájom stretávať, spoznávať, vzdelávať sa a ďalej tak rásť. Blogovanie ich všetkých baví, je to však pomerne izolovaná práca a mnohým chýbala spoločná platforma. Preto som sa rozhodla vypočuť tento hlas a založiť Asociáciu Blogerov ako prirodzený ďalší krok po oceneniach Bloger roka,“ vysvetľuje na webe CEO agentúry Content Agency Jana Malaga.

Asociácia si k cieľom radí aj presadenie blogovania ako rovnocenného marketingového nástroja k dosiaľ zaužívaným či zabezpečenie zodpovedajúceho ohodnotenia blogera za kvalitne odvedenú prácu.

Členmi asociácie sú v súčasnosti blogeri Cisarovenovesaty, Drew`s Beauty, Fashionvisions, Angie Bakes, Bez Mapy, Bianca Pricipessa, Zdravie Na Tanieri, Vogue Blur, ZuZu, Timea-Timbo, Tomáš Vilček, Travelhacker, Style of Becca a ďalší. Content agency ich ponúka na webe značkám na promo.

Agentúra okrem Asociácie blogerov zastrešuje projekty Bloger roka, v ktorom každoročne udeľuje ceny najlepším slovenským blogerom, Elite Bloger a konferenciu pre blogerov a marketingových manažérov Bloger Academy.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)