Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Na Pohodu idú opäť desiatky značiek. Pozrite sa, čo si pripravili

26.06.2019, 14:35 | reb | © 2019 News and Media Holding

Najväčší slovenský letný festival Pohoda aj tento rok v júli (11. – 13. 7. 2019) prichýli trenčianske letisko. S výstavbou areálu sa na ňom začne už o dva dni. Pohoda je už tradične miestom, na ktorom sa prezentujú aj desiatky značiek. Hlavnými partnermi sú Urpiner, Slovenská sporiteľňa, Orange a Budiš.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Pohoda

Urpiner zostáva hlavnou značkou piva na Pohode, Heineken s brandom Zlatý Bažant nahradil banskobystrický pivovar v roku 2016.  

Tento rok si Urpiner pripomenie na Pohode aj blížiace sa 30. výročie Nežnej revolúcie novinkou Urpín 89. Touto „desiatkou“ zároveň reaguje na históriu pivovaru pod vrchom Urpín.

Pivo je už v predaji v plechovkách, ktoré navrhol ilustrátor Danglár. V Urpiner zóne pribudnú ďalšie samoobslužné automaty. V areáli bude opäť premávať Beerbike a v Pivobrane sa budú podávať pivá zo siedmich remeselných pivovarov, chýbať nemá ani sprievodný program.

Banskobystrický pivovar ponúkne návštevníkom viac ako 10 druhov čapovaných pív vrátane kvasinkovej 12-ky, extra chmelenej 14-tky a svetlého špeciálu 13° IPL (Indian Pale Lager).

Slovenská sporiteľňa, ktorá tiež patrí medzi stálych hlavných partnerov Pohody, zabezpečí bezkontaktné platby v gastro prevádzkach i nápojových centrách. Všade tak bude možné zaplatiť mobilom, festivalový náramok tiež ponúka v predstihu vo svojich pobočkách.

Súčasťou „Pohody bez starostí“ bude 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Pohoda

Diskusia (0 reakcií)