Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Milka, Oreo, Brumík a Halls idú do spoločnej kampane. Pomôže Expl0ited

09.08.2017, 11:30 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Výrobca sladkostí Mondelez podporí svoje značky čokolád, sušienok a bonbónov aktiváciou v obchodoch, ktorú naviaže na obdobie návratu detí do škôl. Spolu s youtubermi spromuje brandy Milka, Oreo, Brumík a Halls.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 1

Spoločná kampaň pre štvoricu značiek zahŕňa viditeľné vystavenie produktov v obchodoch vrátane letákovej podpory. Instore aktivity doplní kampaň v online priestore a na sociálnych sieťach. Na Slovensku bude tvárou kampane youtuber Expl0ited.

Kľúčovým prvkom kampane bude špeciálny školský zápisník navrhnutý youtuberom, ktorý bude v auguste a septembri vo vybraných predajniach distribuovaný zdarma za nákup produktov Mondelezu v celkovej hodnote aspoň dve eurá.

V rámci kampane a podpory špeciálneho školského zápasníka s vlastnými ilustráciami s motívmi jednorožca realizuje youtuber Expl0ited pre svojich fanúšikov a deti tri autogramiády v obchodných centrách.

Youtubera budú môcť školáci stretnúť 17. augusta s nákupnom centre Europa v Banskej Bystrici, 18. augusta v košickom Auparku a 22. augusta v bratislavskom Auparku. Podpisové akcie budú v čase od 16. do 19. hodiny.

„Obdobie pred otvorením školského roka je z hľadiska nákupného správania veľmi silné. Nerastie pritom len predaj školských potrieb, ale aj iných produktov a medzi nimi i desiatej do školy,“ hovorí Kristýna Vlasáková, špecialistka Mondelez pre instore aktivačné kampane.

Rodičia sa podľa skúseností výrobcu predzásobujú výrobkami na dlhšie obdobie. „Koniec augusta a začiatok septembra je tak z hľadiska predaja našich produktových kategórií veľmi silný, takmer ako vianočné obdobie,“ pokračuje K. Vlasáková.

Mondelez sa pre prierezovú kampaň naprieč portfóliom rozhodol už v minulosti, v koncepte pokračuje opäť. „Jednotná kampaň, spájajúca a podporujúca prierezovo vybrané značky, sa nám už v minulosti osvedčila a radi by sme na tento úspech nadviazali,“ dodáva K. Vlasáková.

Mondelez - vizuál kampane s Expl0itedomZdroj: Mondelez

Kreatívny koncept instore kampane pripravila agentúra PR.Konektor, komunikáciu na sociálnych sieťach vrátane spolupráce s youtubermi zastrešuje influencerská agentúra The Hive.

Obdobná aktivácia prebehne tiež na českom trhu. Jej hlavnou tvárou je známy youtuber Jirka Král, ktorý navrhol špeciálne číslo svojho komiksového časopisu so zábavnými úlohami pre svojich fanúšikov.

Mondelez na slovenskom trhu spolupracuje spomedzi youtuberov aj s Lucypug, ktorá sa stala ambasádorkou značky Milka.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 1

Tagy Brumík, Halls, Milka, Mondeléz, Oreo, PR.Konektor, The Hive