Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Miliónovú kampaň na slovenskú vedu odštartoval spot s preklepom

12.06.2014 | Zuzana Petková

Diskusia (2 reakcie) Pravidlá diskusie

12.06.2014 | xxx1

Centrum vedecko-technických informácií, to hej, tam sa to teraz rozdava, nove zlate prasiatko pre slovenskych "podnikatelov".

Vybavenie pre datove centrum> 3.6 mil eur (stat vlastni 49% v Telekome, ktory ma min 4 datove centra, mozno by sa tam nasiel sposob, ako usetrit)
Transfer technologii do praxe (po slovensky "tunel")> 550 tis. (teraz tam vidim asi 6 veci, ktore su akoze transferovane do praxe, tu> http://nptt.cvtisr...., a to co k tym veciam vidim, nejaky marketingovy list, tak to fakt stoji za tieto prachy)
A zase eura do datoveho centra> 6.6 mil
Nejake tie filmy, ved treba> 47 tis.
Informacny system, ved doteraz si posielali veci holubmi> 150 tis
"Návrh a riešenie Centra vedy, ako zážitkového vedeckého parku" > 2.6 mil (tak toto bude cooool)

... a kvantum inych milych sofverikov a aplikacii a kadecoho ineho, aby nas vyskum nahodou nezaspal dobu.

16.06.2014 | righty

Študuj vedu a techniku. Budúcnosť sa ti poďakuje. Súčasnosť ťa odmení smiešnym platom.