Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Megabord má byť iba začiatok. Ako chce Bratislava ďalej riešiť vizuálny smog

22.07.2019 | Rebeka Kosečeková

Diskusia (13 reakcií) Pravidlá diskusie

22.07.2019 | shaggy

Pre začiatok by stačilo nezaprasovať vnútro autobusov vlastnými reklamnými materiálmi. Či mestu vadí len cudzia reklama?

22.07.2019 | martin33

Presne tak, napriklad letaky PS/Spolu, ktorymi boli pred EU volbami ovesane tyce na drzanie v autobusoch, evidentne Vallovi nevadili.

22.07.2019 | shaggy

Lebo PS/Spolu je predsa nová krv, tí "naši", stelesnená slušnosť. Oni nerobia nič, čo by ich väčšinovému voličovi vadilo *

* nevzťahuje sa na reklamy, ktoré ich väčšinovému voličovi vadia, ale táto koalícia a jej nohsledi to vidia zásadne iba pri ostatných.

22.07.2019 | Staromestsky bonvian

Ja uz zase len podotknem, ze by bolo fajn vyriesit jednu vec. Hociktoru. A ist systematicky na dalsie. Takto je 100 veci vyriesenych na 70%, ale vlastne sa vobec nic nezmeni.

23.07.2019 | Jozko Ferko

agresívcom vadí len to čo nie je ich ...

23.07.2019 | Don Quijote

Takže trolletariát tu bude obhajovať reklamu na každom rohu a to len preto, lebo to ide riešiť človek, ktorý nie je favorit trolletariátu. Vám sa asi páči, že je BA totálne precpaná reklamami.

23.07.2019 | shaggy

Wtf?
Mne je úplne jedno, aký socialista to rieši. Vadí mi, že sa stará do cudzieho.
Je mi jedno, že je BA precpaná reklamami. Ak sa mi nepáčia, nepozerám na ne.

27.07.2019 | bozsky

Ja si pamatam Nesrovnala, ako podobne velkohubo vykrikoval, ze zatoci s vizualnym smogom. Podobne ako Vallo vitazoslavne odstranil jeden billboard. Nasledujuci tyzden vztycili dalsie 3 na Panonskej.

Neverim takymto PR stuntom, lebo ich uz poznam. Kvalitny primator by sa nechvalil 1 odstranenym billboardom - pripravil by legislativu a odstranil by vsetky. Potom by predstupil pred ludi a povedal: "Hla, slub splneny".

Lenze, ako sa ukazalo pri americkej ambasade, radsej okradne bratislavcanov o 7-11 milionov a schvali pouzivanie ilegalnej stavby, nez aby postupoval podla vysledku sudneho pojednavania.

27.07.2019 | martin33

Don Quijote ako vyznamny clen progresivneho trolletariatu ma evidentne problem s pochopenim vyznamu pisaneho textu. Nikto tu reklamu neobhajuje. Diskuteri upozornuju na "progresivny" pristup typu "vodu kazem, ale vino pijem"

29.07.2019 | shaggy

Ehm, ja tu tú reklamu obhajujem :)

27.07.2019 | citatelTrendu

Bez milosti treba tiero reklamné noisiče zakázať. Toľko reklamného smogu ako je naSlovensku a hlavne v Bratislave nikde v civilizovanej Európe nenájdeš. Ak chceme patriť medzi vyspelé krajiny, musíme sa zbaviť týchto reklamných bradavíc a pijavíc na nich napojených (J&T jasne sponzoruje Smer, preto stiahli zákaz billboarodv)-

28.07.2019 | gejza77

sú bilboardy horľavé ?

29.07.2019 | shaggy

Približne ako tvoj dom, prečo sa pýtaš?