Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Megabord má byť iba začiatok. Ako chce Bratislava ďalej riešiť vizuálny smog

22.07.2019, 10:43 | Rebeka Kosečeková | © 2019 News and Media Holding

V Bratislave nedávno odstránili megabord pri Dóme sv. Martina. Hlavné mesto o tomto kroku informovalo s prísľubom, že ide iba o počiatočné kroky v boji s vizuálnym smogom. Riešiť sa chystá aj ďalšie plochy, nielen pri historických pamiatkach. Bratislava okrem iného hľadá aj spôsob, ako legálne odstraňovať reklamné trojnožky.

  • Tlačiť
  • 14

Začiatkom júla informoval verejnosť o odstránení spomínaného megabordu na sociálnych sieťach aj samotný primátor Matúš Vallo. Písal, že bol prenajatý „na úplne nevhodnom mieste a za extrémne nevýhodných podmienok“.

Ako približuje mesto, Bratislava prevzala zmluvu po Pamingu – mestskom investorovi pamiatkovej obnovy. Paming ju uzavrel so spoločnosťou Akzent Media v októbri 2010 a doba nájmu začala plynúť o pár dní neskôr, od prvého novembra. Pokračovať mala do ukončenia rekonštrukcie objektu.

Neprehliadnite

„Hlavné mesto nemalo právo zmluvu vypovedať. Zmluva mohla byť ukončená vzájomnou dohodou zmluvných strán alebo Akzent media bola oprávnená odstúpiť od zmluvy. Za nevýhodné sme považovali aj dojednané finančné podmienky,“ hovorí pre Mediálne.sk hovorca Bratislavy Peter Bubla.

Nevýhodný a na zlom mieste

Hovorca konkretizoval aj spomínané finančné podmienky. Podľa jeho slov spoločnosť platila garantované nájomné 250,02 eura za štvrťrok a nájomné z obratu.

V prípade, že 40 percent z čistého obratu uskutočneného

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 14

Tagy Bratislava, vonkajšia reklama