Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Mecom vymenil obaly výrobkov, novú kampaň zastrešila Zaraguza

07.03.2017 | Michal Vasko

Producent mäsových výrobkov Mecom spustil novú kampaň, ktorej súčasťou je aj televízny spot. Komunikácia sa viaže na redizajn obalov výrobkov, zároveň má posilniť značku u spotrebiteľov.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Predošlý redizajn absolvovala značka pred štyrmi rokmi, od vlaňajška pracoval Mecom na novom koncepte obalov. Mäsové výrobky v inovovanej vizuálnej podobe predáva spoločnosť od februára.

Televízny spot propagujúci zmenu dizajnu obalov je ladený humorne. Mladý muž pripravuje spiacej priateľke raňajky, ktorých súčasťou je saláma od Mecomu. Až keď slečna príde do kuchyne, divák zistí, že sa mladý pár vlastne nepozná – strávená noc bola ich prvá spoločná a predchádzalo jej zrejme náhle vzplanutie vášne. 

„Nás poznáte dlhšie. Naše kvalitné mäsové výrobky odteraz nájdete v novom obale,“ hovorí voice-over v 20-sekundovom spote, ktorý sa končí claimom Mecom – Vieme, čo vám chutí.

Kreatívu kampane mala na starosti reklamná agentúra Zaraguza. V online verzii je spot dlhší, doplnený o úvodnú sekvenciu na zachytenie pozornosti diváka. 

„Pri výbere nového dizajnu sme chceli komunikáciu, ktorá nám zabezpečí odlíšenie od konkurencie a z komunikačného hľadiska nebude odzrkadlovať aktuálny stav ale stav, ktorý chceme dosiahnuť v priebehu roka a následne udržiavať aspoň ďalšie 2 – 3 roky,“ vyjadril sa pre Mediálne.sk Dušan Nochta, Brand & New Product Development Manager Mecomu.

Reklamná kampaň je počas marca nasadená do komerčných televízií. V online prostredí Facebooku či YouTubu potrvá do konca júna, na jeseň sa k nej však Mecom opätovne vráti.

Headline kampane Poznáte náš už dlho bude v printe či na vybraných OOH plochách značka komunikovať až do konca roka.  

Rozsiahlejší redizajn značka argumentuje prirodzeným vývojom starnutia dizajnu a zmenou atribútov, ktoré Mecom chce, aby si spotrebitelia s výrobkami spájali. 

Nové obaly im majú dodať viac modernosti a hravosti. Do popredia sa dostáva krájacia doska, ktorá je neodmysliteľnou súčasťou použitia výrobkov Mecomu.

Zdroj: Mecom

„V procese finalizácie by som určite niektoré technické veci zmenil, keďže zlepšovanie je nekonečný proces a hranice spokojnosti sa posúvajú s pribúdajúcimi informáciami, ale so samotnými obalmi z hľadiska dizajnu sme spokojní a je dôležité, že aj od samotných spotrebiteľov máme pozitívnu spätnú väzbu,“ dodal D. Nochta z Mecomu.

Poznámka: Spoločnosť Mecom rovnako ako vydavateľstvo News and Media Holding (pod ktoré patrí aj Mediálne.sk) patria do portfólia skupiny Penta

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Mecom, redizajn, Zaraguza

Diskusia (0 reakcií)