Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Máš na to mať ma? Sexistické bilbordy zoznamky porušili kódex reklamy

05.10.2017 | Martin Poláš

Diskusia (11 reakcií) Pravidlá diskusie

05.10.2017 | Andrej_sk

to sa mi uz zda ujete:
- co sa tyka tiel bez koze, tak presne taketo kresby su v detskych encyklopediac a meskor ucebniciach. Urcite sa nestazovalo decko, ale nejaky dospely.
- a pokial ice o Heureku a hodnotenie dietata, kedze ho neukazali, ale je len popisovane, tak je to celkom zabavne. A u nikom to nemoze vyvolat mindraky. Okrem notorickych stazovatelov.

Rada by uz konecne mala zacat vyhodnocovat aj mnozstvo stazovatelov. A nie ze jednemu sa nieco nepacilo.

05.10.2017 | Smith

Chcel by som vidiet toho cloviecika, ktory kritizuje reklamu na Cheetos z popularizovania nasilia.....

05.10.2017 | @@@

a sexisticke reklamy od kofoly ako vždy nikomu neprekažaju ved nejde o ženy všakže ale keby išlo o ženy tak ich isto už davno zakažu :P

05.10.2017 | zakaznik

"Jozef MÁ priateľku."

Tak táto veta je SEXISTICKÁ, vážení!!! Sloveso mať je neprípustné používať v súvislosti so ženami.

A teraz vážne - dávajte pozor na túto netolerantnú menšinu našich spoluobčanov. Skôr či neskôr sa budú snažiť svoje choré názory pretláčať do zákonov. A to nebude len o reklamách. Títo ľudia sú hrozbou pre všetky oblasti nášho života.

05.10.2017 | zubi

ten billboard vyzerá ako reklama na eskort, človek si domyslí že ide asi o zoznamku len keď si prečíta názov stránky, toto sa sotva dá povedať o vete Jozef má priateľku, nikto si totiž nemyslí že si ju kúpil v bordeli

05.10.2017 | zubi

ten billboard vyzerá ako reklama na eskort, človek si domyslí že ide asi o zoznamku len keď si prečíta názov stránky, toto sa sotva dá povedať o vete Jozef má priateľku, nikto si totiž nemyslí že si ju kúpil v bordeli

05.10.2017 | mudrhematolog

Ved v skutočnosti každá reklama je klamlivá, tak prečo ostatné neriešia ?

06.10.2017 | Emasculate

Rada pre reklamu je cirkusove zdruzenie klaunov ktory sa sami zivia znecistovanim spolocnosti reklamou. Tito sasovia su teda v priamom konflikte zaujmov kedze hodnotia svoju konkurenciu.

Zaroven neexituje take cosi ako eticka/neeticka reklama, kedze reklama je neeticka svojou podstatou.

Vystupy tohto variete nemaju ziadnu pravnu vahu, naopak zacinaju byt vcelku zelanym sposobom ako zviditelnit svoju reklamu, ktora by inac mohla prejst bez vacsieho povsimnutia - takto sa o nej pise v novinach. Kde sa da kupit takyto verdikt o neetickosti? Pretoze ma potencialne vacsiu reklamnu hodnotu nez reklama samotna.

PS: ženy SÚ "tovar, ktorý si je možné zakúpiť, v prípade, ak na to, človek má, respektíve ženy môžu byť vlastnené". A vacsina su s tym nielen ok, ale pre vela z nich to je zivotny plan. Cize nechapem zmysel vyhrady.

06.10.2017 | awenare

Ak je vacsina zien v tvojom okoli "ok" s tym byt vlastnene (nemyslim ale to je tvoj nazor), skus porozmyslat nad faktormi a vplyvmi prostredia ktore ich k tomu vedu uz od ranneho detstva. Nezabudni potom prehodnotit cinnost organizacii typu rada pre reklamu, mozno pridavaju vacsiu hodnotu ako si myslis. Cim menej 6-rocnych dievcat a chlapcov ktori sa prave naucili citat to bude vidiet na billboardoch, tym lepsie.

Tebe mierne nevadi byt ako muz reprezentovany v tej reklame len ako "daddy material" ktory ak ma net worth pod 5 milionov EUR tak je pre zenu ako clovek bezcenny? Je to dost dvojsecna zbran.

06.10.2017 | Palo11

Emasculate bude jeden z tych internetovych silakov, pseudomuz zijuci v 40-tke s maminou, ktora je zaroven jeho jedinym kontaktom so svetom zien, na ktore on iba pozera. Ked ho da vecer spat a zavrie mu dvere, zapne internety a kompenzuje si snivajuc o tom, ze jedneho dna aj on bude mat zenu, nasetri si na nu!