Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza pomáha divákom naladiť Dajto a stupňuje promo

20.08.2012, 15:20 | Lukáš Kočišek | © 2012 News and Media Holding

Novú mužskú televíziu propaguje už aj printovým inzerátom či facebookovou súťažou, láka tiež na prvý premiérový seriál

  • Tlačiť
  • 7

Televízia Markíza pomáha divákom, ktorí majú problémy s naladením jej novej mužskej stanice Dajto.

Terajšie kanály mediálnej skupiny CME na Slovensku už niekoľko dní vysielajú spot, v ktorom upozorňujú na možnosť získať informácie prostredníctvom telefonickej infolinky alebo návštevy oficiálneho webu.

V závere spotu Markíza uvádza zoznam najväčších šíriteľov retransmisie, s ktorými už má podpísanú zmluvu o distribúcii signálu Dajto: UPC Brodaband Slovakia, Skylink, Telekom, Orange Slovensko, Digi Slovakia, Satro a Slovanet.

Prostredníctvom upútavky tiež láka na vôbec prvý premiérový titul novej televízie, ktorým bude akčný seriál Bionic Woman. Vzniklo z neho iba osem dielov, keďže americká stanica NBC ho z dôvodu neuspokojivej sledovanosti zrušila. 

Okrem on-air kampane, webu a sociálnych sietí propaguje Markíza štart Dajto aj printovou inzerciou, v pondelok si reklamu zadala iba do bulvárneho denníka Plus jeden deň vydavateľstva Spoločnosť 7 Plus. Na Facebooku tiež spustila súťaž o tričká a odznaky s logom Dajto pre najrýchlejších používateľov, ktorí v uliciach miest odfotia obrandovaný kamión.

Zdroj: TV Markíza

Historicky prvým odvysielaným programom Dajto sa o 19:50 stane dobrodružný film Godzilla z roku 1998. Programová štruktúra stanice bude postavená na filmoch, seriáloch, dokumentoch a športe. Z vlastnej tvorby ponúkne Sexy šport s vyzliekajúcimi sa moderátorkami a audiotexovú Sexy výhru.

  • Tlačiť
  • 7

Tagy Štart televízie Dajto