Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Marketing a PR Poštovej banky bude viesť Drahomíra Juríková

09.08.2017, 15:10 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Novou riaditeľkou marketingu a PR Poštovej banky je od augusta Drahomíra Juríková, ktorá so spoločnosťou spolupracovala už aj predtým ako konzultant.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

D. Juríková bude na čele odboru marketingu, komunikácie a PR. Interne do Poštovej banky nastúpila od augusta, od júna s ňou spolupracovala ako strategický konzultant pre značku.

Na novej pozícii bude zodpovedať za stratégiu značky, externú komunikáciu, PR, CSR, prieskum trhu, eventy, ako aj rozvoj digitálnej stratégie značky na webe a sociálnych sieťach.

„Teším sa, že môžem svojimi skúsenosťami prispieť spoločne s interným tímom a agentúrami k ďalšiemu rozvoju značky Poštovej banky,“ uviedla D. Juríková. Vedenie marketingu preberie po Miroslavovi Vernerovi, ktorý mal v banke na starosti projekt rebrandingu.

V rámci štruktúry odboru má D. Juríková pod sebou aj vedúcu PR oddelenia Janu Jarošovú a vedúcou oddelenia marketingu Silviu Wenderlovú, obe funkciu zastávajú od vlaňajšieho decembra.

Ešte vlani v lete predstavovala Poštová banka ako novú šéfku PR bývalú hovorkyňu Smeru Katarínu Kližanovú Rýsovú, spolupráca s ňou v súčasnosti prebieha na externej úrovni.

Neprehliadnite

D. Juríková má z marketingu bohaté skúsenosti, pracovala v poisťovni Union, pootom 10 rokov v spoločnosti Slovak Telekom, naposledy ako senior manager pre marketingovú komunikáciu a digitálne služby. U operátora ju nahradil vo funkcii Jan Stanko.

Z Telekomu sa D. Juríková rozhodla odísť vlani v lete, podľa profilu na sieti LinkedIn následne spustila projekt Penfriends na posielanie pohľadníc priamo z mobilu. Tento rok sa zároveň zaradila k zakladajúcim členom občianskeho združenia Ľudia z marketingu, v ktorom sa spojilo viacero slovenských marketérov s cieľom rozvíjať marketing na domácom trhu.

Kým v Telekome dlhodobo spolupracovala D. Juríkova s reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi, v prípade Poštovej banky bude kooperovať s agentúrou Wiktor Leo Burnet, ktorá má v portfóliu aj konkurenta Telekomu Orange.

Celý komunikačný koncept zverila Poštová banka novej agentúre tento rok v máji, Wiktor Leo Burnett bol jedným z víťazov vlaňajšieho tendra. Hoci rebranding začala Poštová banka v spolupráci so svojou pôvodnou agentúrou MayerMcCann Erickson, spoluprácu s ňou následne ukončila.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Poštová banka

Diskusia (0 reakcií)