Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Lišiaci z PSS sa nemôžu pozerať na bývanie ani v novej letnej kampani

02.07.2019, 12:52 | reb | © 2019 News and Media Holding

V najnovšej kampani Prvej stavebnej sporiteľni od agentúry Respect APP sa v hlavných úlohách opäť predstavila rodina Lišiakov. Nadväzuje na ideu, v ktorej sa jej členovia už viac nemôžu pozerať na svoje bývanie. Tentoraz sú však na vine potomkovia.

  • Tlačiť
  • 0

V sérii vizuálov totiž rodičom zakrývajú oči ich lišiacke deti. Lišiačik zvaný Junior zakrýva oči mame, aby si nevšimla, že posprejoval celú stenu. Líštička Lili zase bráni otcovi vo výhľade na pokreslenú stenu.

„Dôvod, prečo sa na to u vás doma nedá pozerať, sa môže objaviť kedykoľvek, hlavne, keď máte malé deti. Práve leto je však vhodným obdobím pre prerábky a rekonštrukcie, aby sa na to u vás doma pozerať dalo,“ hovorí Yolka Udičová z Respect APP.

Letná kampaň voľne nadväzuje na spomínanú prácu z obdobia jari, v ktorej PSS prezentovala viacero riešení, ako sa vyhnúť pohľadu na svoj domov v zlom stave.

Zdroj: PSS

Zdroj: PSS

„Odporúčaným riešením opäť ostáva jednoducho si ho prerobiť podľa svojich predstáv s výhodným úverom,“ informuje pre predstavení novej kreatívy spoločnosť.

Kampaň bude viditeľná na OOH nosičoch, online banneroch a aj v televízii formou sponzoringového odkazu. Ten voľne nadväzuje na kreatívu s grafiti.

Vizitka kampane

  • Creative Director: Peter Michalka
  • Art Director: Mykola Kovalenko, Zuzana Guothová, Barbara Kršková
  • Copywriter: Šimon Gál, Mirka Straková
  • Stratégia: Yolka Udičová
  • Account Manager: Michaela Martonová

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Prvá stavebná sporiteľňa

Diskusia (0 reakcií)