Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ktoré reklamy sa v médiách objavovali najčastejšie? Pozrite si rebríčky

15.05.2019, 11:20 | reb | © 2019 News and Media Holding

Agentúra Kantar zostavila rebríček reklám s najvyššou frekvenciou v priebehu uplynulého roka. Zamerala sa na všetky mediatypy a reklamy, ktoré boli vysielané či zobrazované najčastejšie. Pri každom mediatype priblížila tri najčastejšie reklamy.

  • Tlačiť
  • 0

Agentúra Kantar spracovala podklady AdexSpotu XL (monitoring výdavkov) a AdScope (kreatívny monitoring). Výsledky reprezentujú komunikáciu v cenníkových cenách za televíziu, printy, rádio, kino a outdoor. Monitorované obdobie bol celý rok 2018, teda od prvého januárového do posledného decembrového dňa.

Na internete bolo monitorovaných približne 400 domén a subdomén. Merali sa impresie, teda počet vzhliadnutí, prepočítaný cez váhy na internetovú populáciu na Slovensku pre zariadenie typu desktop. Zo sociálnych sietí agentúra sledovala YouTube, informácie o reklamách v kinách poskytli spoločnosti Cinema City Slovakia a Continental Film.

Neprehliadnite

V printe bolo monitorovaných celkovo 400 periodík, v televízii okrem kanálov RTVS a skupín Markíza a Joj aj spravodajská Ta3, stanice ako Prima Plus, Nova International či Sport 1 a Sport 2.

Najčastejšie sa prihováral Fantomas

V televízii zaznamenala bronzovú priečku Prima Banka. Ako uvádza Kantar, jej spot „Je prima mať dobrú banku!“ bol v roku 2018 treťou najčastejšie vysielanou reklamou so 4 995 opakovaniami.

Druhá najčastejšie vysielaná reklama vlaňajška patrí

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Kantar Media, reklama

Diskusia (0 reakcií)