Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kreslená postavička z minulého storočia sa opäť vrátila do kampane 7Up

05.06.2019, 13:48 | reb | © 2019 News and Media Holding

S letnou kampaňou prišla aj značka limonády 7Up. Jej ústrednou postavou je animovaný Fido Dido. Ten sa v reklamách 7Up objavoval už aj v období 90. rokov minulého storočia, značka ho po dlhšom čase vrátila do kampane s hlavným claimom „Užívaj si chill“.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

7Up, Pepsi

Limonáda 7Up chce v letných mesiacoch inšpirovať k prežívaniu prítomného okamihu. Fido Dido sa opäť objavuje v televíznych spotoch a rovnako v rámci limitovanej edície.

Kľúčový odkaz komunikácie pochádza z anglickej skratky JOMO, teda „joy of missing out“, ktorú možno voľne preložiť ako „radosť z premeškaného“. Kampaň tak inšpiruje k odloženiu smarfónov či laptopov a socializácii, napovedá to aj slogan „Užívaj si chill“.

Na Slovensku sú v priebehu kampane vysielané 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy 7Up, Pepsi

Diskusia (0 reakcií)