Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

KRAS so staronovým prezidentom, EFFIE s najvyšším počtom prihlášok

05.11.2018, 11:53 | Vladimíra Orgoňová | © 2018 News and Media Holding

Prezidentom KRAS-u zostane aj ďalšie dva roky Róbert Slovák. Funkciu zastával partner agentúry Respect APP aj uplynulé štyri roky. O zložení prezídia rozhodlo Valné zhromaždenie.

  • Tlačiť
  • 0

Novým členom prezídia sa stal Marek Mrázik z agentúry Triad. V prezídiu ďalej pokračujú Zuzana Ďurčeková (Made by Vaculik), Peter Kontra (Wiktor Leo Brunett), Róbert Slovák (Respect APP) a Alexander Smik (Apple Pie).

„Dôvera konkurentov je pre mňa veľký záväzok. Vnímam to ako ocenenie našej doterajšej práce a som rád, že môžeme pokračovať v práci na tom, aby sme patrili medzi najlepších reprezentantov Cannes Lions na svete, organizovali najprestížnejší festival kreativity na Slovensku Zlatý klinec a posúvali štandardy trhu transparentnou komunikáciou pravidiel tendrovania, či cenotvorby,“ uviedol R. Slovák.

K aktivitám KRAS-u patrí napríklad aj organizácia národnej súťaže EFFIE, z ktorej vznikla celodenná odborná akcia doplnená o bloky Ľudí z marketingu, ktorí na galavečeri odovzdávajú aj titul Marketér roka.

Do 20. ročníka EFFIE Awards Slovakia 2018 sa zapojilo 15 agentúr s 32 prácami, čo je historicky najviac. Najväčší počet prác – šesť – je prihlásených do kategórie FMCG – potraviny a nápoje.

Momentálne sú prihlášky v rukách poroty prvého kola hodnotenia. Shortlisty budú známe 19. novembra  a víťazov spoznáme počas slávnostného odovzdávania cien EFFIE Awards Slovakia 2018 v piatok 30. novembra  v Hub Hub-e v Bratislave. 

Najviac prác (štyri) majú prihlásené agentúry Istropolitana Ogilvy, Made by Vaculik, Triad a Wiktor Leo Burnett.

Kompletný zoznam prihlásených prác
Kategória Agentúra Názov kampane Klient
FMCG Clockwise Jameson Caskmates: Launch novej edície Jameson Irish Whiskey na Slovensku Pernod Ricard Slovakia
Media Inovations/ Events Core 4 Viva Ulica! Slovenská sporiteľňa
Dobročinný marketing Effectivity, s.r.o. Olejové jazero Ekotopfilm/Envirofilm
Ostatné Jandl ZSSK: Ideme vlakom Železničná spoločnosť Slovensko
FMCG MUW Saatchi & Saatchi To najlepšie z nášho Kraja Terno real estate
Telekomunikačné služby MUW Saatchi & Saatchi Ako S4GAN zmenil Telekom? Slovak Telekom
Digital MUW Saatchi & Saatchi Ako S4GAN zmenil Telekom? Slovak Telekom
Dávid a Goliáš Promiseo #lietamvtom Letisko Košice - Airport Košice
Finančné služby PS:Digital Mimozemšťan Tatra banka
Digital PS:Digital Mimozemšťan Tatra banka
Media Inovations/ Events Respect APP Meníme Pohodu na domov Prvá stavebná sporiteľňa
Small Budget This is Locco Rozprávkari - Uvedenie spoločenskej hry na trh Matúš Teplický - Spoločenská hra Rozprávkari
Ostatné Webster Milgamma N je iná- Ako sa presadiť v silnej konkurencii liekov proti bolesti Wörwag Pharma GmbH & Co. KG
FMCG Zaraguza Popradská káva: Tajomstvo pravého kávičkára Baliarne obchodu Poprad
Finančné služby Zaraguza George – Ako využiť launch služby na posun značky a v prospech obchodných príležitostí Slovenská sporiteľňa
Media Inovations/ Events Zaraguza SLSP: Pohoda ako môže hodnotová komunikácia pomôcť preferencii Slovenská sporiteľňa

Počas galavečera bude udelené aj ocenenie Agentúra roka, ktoré získa najúspešnejšia slovenská agentúra posledného roka. Do hodnotenia sa rátajú ocenenia zo zahraničných a domácich súťaží a tiež umiestnenie v rebríčku TAAS (ekonomický rebríček agentúr). Poslednou súťažou, ktorá do hodnotenia vstupuje, je práve slovenská EFFIE.

Ďalšou akciou KRAS-u je aj súťaž Zlatý klinec, ktorá sa za posledné roky doplnila o konferenčný program. Aktivitou klubu slovenských agentúr bolo aj zadefinovanie férového tendrovania. Najnovšie sa združenie venovalo komunikácii hodinových sadzieb za prácu ľudí v reklamných agentúrach. 

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Effie Awards Slovakia, Klub reklamných agentúr Slovenska

Diskusia (0 reakcií)