Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kooperativa spustila kampaň s olympionikmi. Približujú plány po kariére

25.07.2019, 11:15 | reb | © 2019 News and Media Holding

Poisťovňa Kooperativa ako hlavný partner Slovenského olympijského a športového výboru (SOŠV) spúšťa novú kampaň Odpočítava v nej jeden rok do olympijských hier, ktoré sa budú konať v japonskom Tokiu. Komunikácia sa tiež zameriava na podporu prepojenia značky s myšlienkou olympizmu.

  • Tlačiť
  • 0

Poisťovňa v rámci iniciatívy „Myslím dopredu“ približuje vízie a zámery šestice osobností po tom, ako jedného dňa ukončia svoju aktívnu športovú kariéru.

Kooperativa v spolupráci s SOŠV zapája do kampane aktívnych olympionikov, ktorí sú v rôznych etapách svojej profesionálnej kariéry v reprezentácii. O svoje príbehy sa delia „zlatí“ vodní slalomári z Ria 2016, bratranci Ladislav a Peter Škantárovci či bronzová medailistka v streľbe skeet z Londýna 2012 Danka Barteková.

V spotoch sa objavujú aj olympijské reprezentantky v lukostreľbe a freestyle lyžovaní Alex Longová a Zuzana Stromková, do kampane sa pripojil aj účastník novovzniknutej disciplíny skateboardingu na olympiáde v Tokiu Richard Tury.

Nositeľmi príbehu olympionikov sú profilové rozhovory zamerané na prezentáciu aktivít a prípravu na nadchádzajúce olympijské hry zverejnené na servisnom blogu poisťovne.

Skrátené verzie vyjadrení športovcov v zmysle témy „Myslím dopredu“ približujú video formáty umiestnené a šírené na sociálnych sieťach. Textový a video obsah bude značka využívať aj v rámci native PR formátov v online a printových médiách.

V lifestyle printoch budú rozhovory so športovcami dopĺňať aj imidžové vizuály. Súčasťou media mixu sú rozhovory so sponzorskými odkazmi k téme v rádiu a televízii.

Kampaň odštartovala v stredu, postupne sa bude rozvíjať zapájaním jednotlivých športovcov a potrvá do októbra tohto roku. Na tvorbe jej myšlienky aj produkcii sa podieľala PR agentúra SOŠV Grape PR.

„Profesionálny život športovcov je špecifický v tom, že ich aktívna kariéra v reprezentácii končí spravidla skôr. Mali by myslieť na to, akým smerom sa bude uberať ich pracovné pôsobenie v ďalších etapách produktívneho veku a na tieto zmeny sa popri podávaní vrcholových výkonov už aj cieľavedome pripravovať,“ hovorí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ poisťovne Vladimír Bakeš.

Zdroj: Kooperativa

Dodáva tiež, že cez spojenie sa olympionikmi a priblíženie ich osobných plánov, rozbehnutých aktivít a dlhodobých vízií chcú v poisťovni „inšpirovať aj ostatných Slovákov“.

Zámerom PR kampane je podľa V. Bekeša zvyšovať povedomie o partnerstve značky s SOŠV a taktiež podporiť samotný pozicioning poisťovne, ktorá v rámci svojej komunikácie „dlhodobo pracuje s myšlienkou istoty, a to vo všetkých životných situáciách a etapách“.

Zdroj: Kooperativa

  • Tlačiť
  • 0

Tagy kampaň, Kooperativa

Diskusia (0 reakcií)