Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Koniec nudnej reklamy pri cestách. Stačia špeciálne okuliare a virtuálna realita

12.03.2017 | Veronika Bartošová | © 2017 News and Media Holding

Ad-week-end | Súhrn najnovších reklamných kampaní vo svete predstavených tento týždeň.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Reklamná agentúra McCann Lima využila virtuálnu realitu a z nudných bilbordov popri cestách urobila zábavu priamo na jednej z najrušnejších diaľnic Panamericana Sur. S použitím špeciálnych okuliarov uvidíte namiesto tradičnej reklamy produkty z letného katalógu značky Sodimac. Upozornenie: tento typ reklamy je určený len pre spolusediacich, a nie pre vodičov.

Po Los Angeles behal gigantický ľudoop. Nikto ho nevidel, ostali po ňom len obrovské stopy. Nie je to skutočnosť, za všetkým je reklamná agentúra Grandesign, ktorá stojí za kreatívou kampane s cieľom upozorniť na premiéru filmu Kong: Ostrov lebiek.

Kong - ludoop 1

Zdroj: Adweek.com

Kong - ludoop 2

Zdroj: Adweek.com

Slávny býk na Manhattane má konkurenta. Je ním socha dievčaťa, ktorej cieľom je komunikovať rolu žien v spoločnosti. Za PR kampaňou stojí agentúra McCann New York, ktorá ju pripravila pre poradenskú spoločnosť State Street Global Advisors. Tá chce zdôrazniť, že spoločnosti so ženami vo vrcholovom manažmente dosahujú lepšie finančné výsledky.

Mazda prichádza s riešením, ktoré dokáže počítať každé ohliadnutie sa za bilbordom. Všetko funguje na základe metódy rozpoznávania tvárí a davovej detekcie. Bilbord značka nainštalovala v budove Royal Bank Plaza v Toronte. Počas prvých dvoch dní si reklamu pozrelo vyše 15-tisíc ľudí. 

Zdroj: Adweek.com

Pozrite si príbeh šialených postavičiek, ktorý je vytvorený technikou stop-motion. Značka Progressive Insurance chce predstaviť svoj produkt spotrebiteľom spôsobom, aký doteraz ešte nevideli. 

V termíne 8. marca si podľa tejto reklamy môžete zobrať svoju mačku kamkoľvek chcete. Len ju neberte na vaše pracovisko. Kampaň však nie je úplne o mačkách, ale o Medzinárodnom dni žien. Kampaň pripravila reklamná agentúra Invisible Man.

McDonald's v Holandsku vytvoril reklamnú kampaň v spolupráci s agentúrou TBWA/Neboko, ktorá prezentuje najnovší burger v ponuke reťazca. New York Bagel Supreme však nie je tradičným produktom v ponuke.

Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Ad-week-end

Diskusia (0 reakcií)