Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kofola hlási zmeny na poste šéfa marketingu

11.11.2019, 10:39 | reb | © 2019 News and Media Holding

Skupina Kofola v lete rozšírila svoje portfólio akvizíciou spoločnosti Espresso, ktorú spojila so spoločnosťou Leros. Tieto zložky sa zaoberajú produkciou čaju a kávy. Do čela marketingu spoločnosti Leros sa k prvému novembru postavil doterajší šéf marketingu Kofoly ČeskoSlovensko Karel Hrbek a jeho nástupcom je Pavol Chalupka.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Kofola

Československá Kofola kúpila 100-percentný podiel pražskej firmy Espresso začiatkom tohto leta. Tá približne dvadsať rokov prináša na náš a český trh kávu Café Reserva a čaje Dilmah. Do jej portfólia patria aj barmanské sirupy Maison Routin a kávovary Faema.

Producenta čajov Leros vlastnila Kofola už predtým, patrí jej od vlaňajška. Čech K. Hrbek, ktorý je po novom na čele marketingu v Leros, sa podieľa na komunikácii značiek spoločnosti Kofola 15 rokov. Najskôr sa venoval značke Kofola, posledné štyri roky riadil marketing všetkých brandov spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko.

Jeho nástupca zo Slovenska P. Chalupka v minulosti pôsobil aj ako marketing manager v spoločnosti Rover a brand manager v spoločnostiach Stock Slovakia a Heineken Slovensko. V Kofole pôsobí s krátkou prestávkou 13 rokov.

Pavol ChalupkaZdroj: Kofola

V Kofole sa najskôr ako brand manager venoval značkám Jupí a Jupík a neskôr mu na Slovensku zverili značku Kofola Original.

Ako senior brand manager riadil do roku 2012 marketing značiek Vinea, Snipp, Chito či Top Topic. Ostatných päť rokov strávil na čele Rajec tímu a celého vodného portfólia spoločnosti Kofola.

„S Kofolou sa pozitívne ovplyvňujeme už podstatnú časť môjho života. A tak sa teším na napĺňanie nových predsavzatí, ktorými sú riadenie najúdernejšieho marketingového tímu v ČeskoSlovensku a nová éra upevňovania všetkých našich značiek v srdciach spotrebiteľov,“ hovorí P. Chalupka.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Kofola

Diskusia (0 reakcií)