Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

KitKat uviedol ružovú novinku, povolal k nej známeho youtubera

04.06.2019, 12:23 | reb | © 2019 News and Media Holding

Po minuloročných „Majstrovstvá sveta v pauzovaní“, ktoré značke KitKat vyniesli aj zlatú sošku Effie, prichádza s novou kampaňou. Tá sprevádza uvedenie produktu KitKat Ruby s ružovou čokoládou na Slovensku a v Česku. Tvárou kampane je český youtuber Vladimír Kadlec známy aj pod prezývkou „vladavideos“.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

KitKat, Oreo

Komunikácia stavia na claime so slovnou hračkou „Daj si pauzu naRuby“ beží na Instagrame, YouTube a v kinách Cinestar a má za cieľ aktivizovať najmä mladých.

Realizácia sa opäť odohráva pod taktovkou agentúry Symbio. Pre novinku KitKat Ruby je charakteristická ružová čokoláda, ktorá sa vyrába z ružových kakaových bôbov. Podľa značky ide o „najväčšiu inováciu v cukrovinkovom priemysle od vynálezu bielej čokolády pred viac než 80 rokmi“.

„KitKat bola prvá značka, ktorá v roku 2018 predstavila Ruby čokoládu. Prelomový produkt podčiarkuje odhodlanie Nestlé rozvíjať svoje popredné medzinárodné cukrovinky po celom svete,“ vysvetľuje Adenike Gbadeboriová, brand managerka značky.

Ťažisko na Instagrame a YouTube

V kampani vychádza KitKat z názvu Ruby a využíva jazykové hračky. Chce tým ukázať, „ako novinka prevracia naruby nielen roky nemenné zákony vo výrobe sladkostí, ale aj princípy pauzy, s ktorou sa KitKat dlhodobo spája“.

V Českej republike a na Slovensku značka stabilne cieli na mladé publikum do 25 rokov, čo motivovalo rozhodnutie presunúť hlavné ťažisko kampane na Instagram a YouTube a tento mix doplniť kino reklamou v sieti multikín CineStar.

„Silu a relevanciu Instagramu pre našu cieľovú skupinu sme si vopred otestovali v rámci ongoing komunikácie, ktorú skúšame tohto roku prvýkrát a pomáha nám zvyšovať povedomie o značke aj mimo kampaňových období. Doterajšie výsledky nás utvrdili v tom, že urobiť z IG profile hlavný komunikačný nástroj značky bol dobrý krok,“ dopĺňa Klára Slavíková, Head of Social Symbio.

V ružovej sú aj sušienky Oreo

Letnú novinku predstavila aj značka sušienok Oreo z portfólia spoločnosti Mondelez. V produkte Oreo strawberry cheesecak kombinuje príchuť jahôd a krémového dezertu.

V rámci predstavovania novej príchute prišla značka Oreo aj s kampaňou „To sme my“ a podporou nepočujúcich ľudí.

Vznikla tak spolupráca s dvoma nepočujúcimi osobnosťami z Česka – tanečníčkou Michaelou Kosiecovou a Janom Emmerom, ktorý je známy ako „najkrajší nepočujúci muž sveta“. Spoločne vytvorili videá približujúce svet znakového jazyka.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy KitKat, Oreo

Diskusia (0 reakcií)