Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Keď dokáže agentúra odkomunikovať citlivú tému naozaj zaujímavo

16.07.2017, 18:00 | Veronika Bartošová | © 2017 News and Media Holding

Ad-week-end | Súhrn najnovších reklamných kampaní vo svete predstavených tento týždeň.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Spoločnosti American Greetings sa spolu s reklamnou agentúrou MullenLowe podarilo odkomunikovať tému, o ktorej sa na verejnosti príliš nehovorí, veľmi zaujímavým a zároveň citlivým spôsobom. Výrobca papierových prianí sa vo svojej kampani venuje téme neplodnosti a problémom s otehotnením a upozorňuje na problém modernej doby, ktorý sa spája aj s internetom a skutočným kontaktom medzi ľuďmi.

Volvo predstavuje výstavu fotografií s názvom Momenty vs. Barbara Davidson. Všetky zábery boli urobené modelom Volvo XC60. Kampaň upozorňuje na schopnosť vozidla, ktoré vďaka špeciálnemu systému dokáže detekovať chodcov, cyklistov alebo automobily a to vďaka vstavaným fotoaparátom. Výstava mala premiéru v Londýne 4. júla a bude putovať po celkom svete až do konca roka. 

Lego predstavilo krátky film, v ktorého súčasťou bola disneyovská postavička Moana. Celý príbeh sa odohráva v detskej izbe malého dievčatka, ktoré sa hrá s legom. Kampaň si za niekoľko dní získala viac ako 2,4 milióna pozretí. Kreatívny koncept vytvorila reklamná agentúra iCrossing.

Britská popová hviezda Dua Lipa odštartovala partnerstvo s Hyatt Hotels. Znamená to, že sieť hotelov promouje aj priamo vo svojom novom videoklipe, ktoré za niekoľko dní nazbieralo viac ako 18 miliónov videní na Youtube. Klip k singlu New Rules sa totiž odohráva priamo v priestoroch jedného z hotelov.

Sodastream spolu s Mayim Bialikovou predstavila v niekoľko minútovom videu varovný príbeh z roku 2136. Hovorí v ňom o tom, kto to vlastne sú homoschlepiens. Príbeh pozerá do budúcnosti, kedy sú plastové fľaše minulosť a ľudia ich môžu nájsť len ako suveníry v múzeách. A učia sa o nich aj deti v školách.

Animovaným príbehom sa snažia zaujať aj tvorcovia hry Hay Day 360 Hug, ktorí na kampani spolupracovali s kreatívnou agentúrou Barton F. Graf. Video doposiaľ získalo viac než 7,2 miliónov zhliadnutí na Youtube. Reklama promujúca mobilnú hru hovorí o tom, že objatia sú v hre a aj v reálnom živote veľmi dôležité.

Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Ad-week-end

Diskusia (0 reakcií)