Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kaufland v kampani vyzdvihol svoje ceny aj sortiment. Pozrite si nový spot

18.07.2019, 09:34 | reb | © 2019 News and Media Holding

Obchodný reťazec Kaufland nasadil novú kampaň, ktorou chce odkomunikovať štyri oblasti, v ktorých podľa vlastných slov „kraľuje“ – široký sortiment, čerstvosť potravín, ceny a lokálny tovar. Kaufland nasadil aj nové tematické televízne spoty od reklamnej agentúry Respect APP.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Kaufland

Kafland sa v komunikácii odvoláva na dva prieskumy. Prvý je od spoločnosti Kantar TNS nazvaný Hitparáda obchodných reťazcov z mája tohto roka zrealizovaného na vzorke tisíc respondentov. Podľa toho má reťazec „najširší sortiment, vynikajúcu čerstvosť potravín a výhodné ceny“.

Druhým je prieskum od agentúry Gfk z júla 2018. Ten ukázal, že ponúka „v priemere najviac vystavení slovenských a lokálnych výrobkov“. Práve na tieto štyri atribúty sa reťazec rozhodol v novej kampani zamerať.

Jednotlivé oblasti Kaufland komunikuje formou kreatívnych vizuálov a televíznych spotov. Diváka majú preniesť do troch rôznych svetov a príbehov a poukázať na jednotlivé benefity.

Kampaň je spustená od štvrtka v 360-stupňovom mixe okrem rádia, potrvá do 9. októbra. Za novým spotom nazvaným Rande aj ďalšími dvoma – Retro a Rozprávka – stojí agentúra Respect APP. Produkciu mala na starosti spoločnosť Hitchhiker Films.

Podľa hovorkyne Kauflandu Lucie Langovej chce reťazec „zábavným a zrozumiteľným spôsobom“ predstaviť svoje hlavné silné stránky a ukázať, že v ňom „dokáže nakúpiť skutočne každý a všetko, čo potrebuje“.

„Preto nás zároveň veľmi teší, že zákazníci pri svojich nákupoch toto všetko vnímajú a my môžeme ukázať, že nejde iba o frázy,“ dodala L. Langová.

Zdroj: Kaufland

Zdroj: Kaufland

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Kaufland

Diskusia (0 reakcií)