Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kampane k hokejovým MS. Čo si pripravili značky pre domáci šampionát?

10.05.2019, 15:24 | Martin Poláš | © 2019 News and Media Holding

Hokejové majstrovstvá sveta sú pre značky tradičným priestorom na intenzívne marketingové kampane, o to viac, ak sa sledované podujatie koná doma. Šampionát na Slovensku potrvá od 10. do 26. mája, viaceré značky spustili svoju komunikáciu už vo výraznom predstihu. S hokejovou témou sa pritom spájajú nielen oficiálni sponzori podujatia či zväzu, ale aj mnohé iné brandy.

  • Tlačiť
  • 0

Pilsner Urquell – Chuť odovzdať to najlepšie

Česká pivná značka sa pokúsila oživiť emóciu spred 17 rokov, keď Slováci oslavovali zisk majstrovského titulu. Rozhodujúci gól strelil vo finále proti Rusku necelé dve minúty pred koncom Peter Bondra. Ten v kampani spomína na tento pamätný okamih. V spote sa objavil aj Bondrov syn Dávid, ktorý je v súčasnom kádri národného tímu. Aj v tomto kontexte kampaň pracuje s motívom „chuť odovzdať to najlepšie ostáva“. Ako v hokejovej rodine, tak v českom pivovare. Kampaň pripravila reklamná agentúra Triad Advertising.

Coca-Cola – CokeRulez

Oficiálny sponzor majstrovstiev stavil na koncept CokeRulez, v ktorom komunikuje, že pravidlá a terminológiu hokeja v kontexte bežného života a zároveň sa s tým snaží vzbudiť záujem o šport nielen u mladých ľudí. Pre fanúšikov pripravila značka súťaž o lístky, puky a ďalšie predmety, zároveň zorganizoval turné s majstrovskou trofejou. Zapojila pri tom influencerov s dosahom v online, ale aj známe hokejové mená – Mariána Hossu a Patrika Eliáša, ktorí sa objavili aj v lokálnom spote. Na svedomí ho má agentúra Mayer/McCann Erickson.

Kaufland – Dal by si si?

Obchodný reťazec, ktorý je partnerom hokejového zväzu, aj tento rok stavil na vtipné videá so skutočnými hokejistami v hereckej polohe. Hlavnú úlohu stvárnil opäť bývalý reprezentant Tomáš Starosta, ktorého v reklame motivuje vidina jedla k rýchlemu streleniu víťazného gólu. V kratších sponzorských odkazoch je hokejista takisto hladní, pričom musí strpieť „provokácie“ rolbára, diváka či robotníka. Za kampaňou stojí agentúra Respect APP.

Slovakia chips – #vjednomdrese chutí lepšie

Aj spoločnosť Intersnack komunikuje počas MS v televízii, dlhodobo pritom v kampaniach využíva hereckú dvojicu Kristína Svarinská – Jiří Mádl s akcentom česko-slovenskej vzájomnosti. V hokejovej kampani sa značka pozerá na hokej z pohľadu ženy, ktorú zaujíma tiež – reprezentácii fandia všetci spoločne, teda „v jednom drese“. Súčasťou kampane je spotrebiteľská súťaž o cestovné lístky zadarmo (v spolupráci s dopravcom Flixbus) a tiež o zájazd do Kanady na zápas NHL (v spolupráci s Tescom).

Tipsport – Spolu sme hokej

Stávkové kancelárie nemôžu pri najsledovanejšom športovom podujatí roka chýbať. Tipsport nasadil rovnakú kampaň v Česku aj na Slovensku, u nás je spolu s fanúšikmi jej hlavnou tvárou Tomáš Maštalír, u susedov Hynek Čermák. Reklama

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy MS v hokeji 2019

Diskusia (0 reakcií)