Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Kampaň mesiaca: November 2016 (shortlist)

15.12.2016, 10:14 | Mediálne.sk

Nominované kampane v ankete Mediálne.sk za november 2016

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

1. Bez auta – Kaufland

Kaufland v kampani upozorňuje na súťaž, v ktorej vyzýva spotrebiteľov, aby zasielali kódy z mäsa a mäsových výrobkov K Purland. Spot sa začína vtipnou scénkou dvojice, ktorá nakúpila potraviny. Muž si myslí, že už vyhrali auto, avšak jeho žena ho okamžite vyvedie z omylu.  

2. Plastový týždeň – Kaufland

Kaufland sa na shortlist dostal aj jedným zo série spotov, v ktorých priamo narážal na obchodnú stratégiu „konkurenčného“ Lidla so špecializovanými týždňami (oba reťazce patria do rovnakej nemeckej skupiny). Párky v sushi či večeru z akciových sladkostí vystriedala opäť podpichujúco ladená reklama, ktorá naráža na „slávne najčerstvejšie oddelenie“. V plastovom týždni partner ovoniava balené produkty, ktoré nie sú také čerstvé ako nebalené produkty priamo z obslužného pultu v Kauflande. Viac informácií.

3. Santa Clara – Lidl

Koncoročnú kampaň spustil aj obchodný reťazec Lidl, ktorý vo vianočnej komunikácii cieli výhradne na ženy. Vzdáva im hold, že každoročne navodzujú sviatočnú atmosféru a chystajú domácnosť na Vianoce (aj s nákupmi v Lidli). Namiesto Deda Mráza či Santu Clausa povolal Lidl do akciu ženskú ambasádorku Vianoc – Santu Claru. Do kampane zapojil Lidl aj vybrané slovenské blogerky ako fanúšičky Santa Clary. Tipy zákazníčkam odovzdávaju pomocou hashtagu #santaclara. Viac informácií.

4. Vianočná súťaž – Coop Jednota

Vianočnú kampaň v novembri predstavila aj Coop Jednota. Jej súčasťou je televízny spot v rámci konceptu príbehov Baču a Honelníka. Kampaň promuje aktuálnu spotrebiteľskú súťaž. Bača a Honelník v ňom pre nefungujúce žiarovky na stromčeku takmer „prídu“ o Vianoce, no napokon si s opravou svetiel poradia. Vznikne z nich runway, na ktorej pristane Santa aj so sobmi a vianočnou nádielkou. Viac informácií.

5. Virtuálna prehliadka – McDonald's

Fastfoodová sieť McDonald's pozvala návštevníkov do svojej kuchyne. Zákazníci si priestory reštaurácie môžu prezrieť na webe prostredníctvom netradičnej virtuálnej prehliadky. Internetovú platformu spustil reťazec vo svetovej premiére na slovenskom a českom trhu a reštauráciu priblížil v rámci 360º virtuálnej prehliadky.  Projekt je pokračovaním konceptu otvorenej komunikácie reťazca. Viac informácií.

6. Skutočne štedrý operátor – Tesco Mobile

Tesco odštartoval svoju vianočnú kampaň humorne ladeným spotom, ktorý sa odohráva v horách. Jej cieľom je dostať najvýhodnejšie volania bez podmienok k ľuďom, ktorým nie je jedno, koľko platia za telefonovanie. Sekundárnym cieľom kampane je komunikácia 4G siete pre všetkých klientov Tesco Mobile. Kampaň je nasadená v televízii a využíva aj vybrané online médiá, Facebook a instore rádio.

7. Vianočný internetový obchod – Hej.sk

Internetový obchod Hej.sk odštartoval komunikáciu, v ktorej rovnako ako ostatné značky nezabudol na vianočnú tematiku. Hlavná hrdinka v spote odhalí, odkiaľ má Ježiško darčeky na Vianoce. Všetko jej prezradí otecko. Značka v závere promuje niektoré produkty zo svojej ponuky.

8. Darujte emócie a zážitky. Darujte knihu – Panta Rhei

Kníhkupectvo Panta Rhei postavilo kampaň na štyroch minipríbehoch, v ktorých odkomunikovalo nosnú myšlienku, ako aj nové TOP tituly. Kampaň vo svojej podstate hovorí o tom, že keď darujeme niekomu knihu, cez nové svety a príbehy darujeme aj niečo vzácnejšie. A tým sú emócie a zážitky. Cez príbehy Panta Rhei ukázalo, že kniha je dobrým darčekom pre malých aj veľkých, rodinu aj priateľov. Stačí vybrať len ten správny príbeh a emóciu. Kampaň prebiehala integrovane v online (video, brandingy, PPC) a aj v offline formátoch (citylighty, branding predajní), ktoré boli doplnené rádiovým spotom. 

9. Čo tak sa odviazať – Poštová banka

Poštová banka to na Vianoce opäť rozbalila s rodinkou, ktorej hlavnými hrdinami sú Ľuboš Kostelný a Aniko Vargová. Divákov spoločne vyzývajú, aby sa odviazali, pričom sami sú uväznení vo vianočných svetielkach. V kampani banka aj tento rok promuje pôžičku. Súčasťou kampane je vianočná súťaž s pôžičkou bez úroku. Spot sprevádza skladba Dvaja, ktorej autorom je Robo Grigorov. 

10. Dnes „piJeme“ s chuťou – Becherovka

Becherovka vo svojej kampani pokračuje v koncepte omladzovania značky, v ktorej sa snaží spájať tradičné s moderným. V kampani sa spojila s foodblogerskou dvojicou Coolinári. Komunikácia prebiehala na facebookovej stránke Becherovky, kde predstavila množstvo receptov, rád a tipov na prípravu domácich receptov s použitím kvalitného mäsa. Recepty sa objavili tiež v printe. Viac informácií

Becherovka - Pijeme s chutou

11. Poriadna starostlivosť na zastávke - ZSE

Západoslovenské elektrárne chceli prostredníctvom špeciálne upravenej zastávky priniesť ľuďom poriadnu starostlivosť. Verejnosť mohla čakanie na spoj využiť na nabíjanie telefónu, využiť bezplatnú wi-fi a posedieť si na vyhrievanej lavičke. V jeden deň čakajúcim hostesky priniesli aj kávu alebo čaj. 

12. Kúzlo Vianoc – Tesco

Tesco v koncoročnej kampani vzdáva hold matkám. Dievčatko v spote ďakuje za drobnosti, ktoré pre celú ich rodinu robí a niekedy si to jej členovia ani neuvedomujú. Z matky je v jednom momente čarodejnica, ktorá dokáže vykúzliť tie najlepšie Vianoce. A aj vďaka nej dokážu všetci veriť v kúzlo Vianoc. Spot je čisto imidžový. 

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Kampaň mesiaca

Diskusia (0 reakcií)