Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Kampaň mesiaca: Jún 2017 (shortlist)

17.07.2017, 07:25 | Mediálne.sk

Nominované kampane v ankete Mediálne.sk za jún 2017

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

1. YouTuberi bojujú proti falošným správam – Globsec Policy Institute

V súčasnosti sa správy k mladým ľuďom najčastejšie dostávajú cez sociálne siete, pretože mnohí nepozerajú televíziu a ani nečítajú noviny. Mnohokrát však nevedia vyhodnotiť, ktorá z nich je pravdivá, a ktorá obsahuje manipulácie a polopravdy. Preto youtuberi Expl0ited a Selassie medzi sebou rozpútali konflikt postavený na falošných obvineniach, aby tým svojich fanúšikov upozornili na potrebu overovania si zdrojov a pravdivosti informácií. Kampaň na Instagrame a YouTube zasiahla viac ako 500-tisíc ľudí a videá majú vyše milión prehratí.

2. Dotyk kvetov - Zlatá studňa 

Zlatá studňa priniesla na trh nový rad ochutených pramenitých vôd, ktoré nazvala Dotyk kvetov. Ich symbolom sa stala malá víla. Na obaloch značka rozvíjala mikro príbehy, v ktorých víla nevšedným spôsobom interagovala s kvetmi predstavujúcimi jednotlivé príchute. Krehkosť a nežnosť víly bola podporená jemnou akvarelovou kresbou od Edit Sliackej. Nové obaly Zlatá studňa podporila prostredníctvom POS materiálov.

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

3. Zamestnanecký prieskum - Generali Slovensko

Generali Slovensko pripravilo v rámci internej kampane zameranej na zamestnancov prieskum, v ktorom ich prostredníctvom viacerých vizuálov vyzývalo, aby hádali príslovia. Na kreslených vizuáloch boli okrem postáv alebo zvierat, ktoré mali byť akousi nápovedou pri vyriešení príslovia, aj krátke texty na doplnenie. V hre bol iPhone 7. Jednotlivé vizuály odkazovali na zamestnanecký intranet, kde boli dostupné ďalšie informácie o súťaži.

Zamestnanecky prieskum Generali 1

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

4. Cykloradler – Zlatý Bažant

Zlatý Bažant v printovej kampani komunikoval novú príchuť radlera s nulovým obsahom alkoholu, ktorá bola súčasťou špeciálnej prílohy k Tour de France. Vizuál sa niesol v národných farbách - červenej, bielej a modrej a symbol 0,0 % predstavovali pomyselné kolesá z bicykla. Značka sa prostredníctvom reklamy snažila odkomunikovať, že je to prvý radler úplne bez alkoholu, ktorý vyráža na tour s novou príchuťou. 

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

5. Štvorbilbord – Prvá stavebná sporiteľňa

Prvá stavebná sporiteľňa opäť pripravila bilbordovú kampaň, ktorá pozostávala z viacerých outdoorových nosičov. S kampaňou nazvanou Štvorbilbord - Vlastný priestor komunikovala na tri cieľové skupiny, pričom na ich oslovenie využívala rovnaký insight - keď majú ľudia spolubývajúcich alebo bývajú s viacerými členmi rodiny, nezostáva im priestor pre seba samých. Prvá stavebná sporiteľňa sa zamerala na produkty - úvery, ktoré mali ľuďom zabezpečiť priestor pre seba alebo pre deti do budúcnosti.

Zdroj: Respect APP

6. Letné osvieženie z viníc – Vinea 

Vinea v rámci letnej sezóny predstavila kampaň, ktorej dej sa rovnako ako minulý rok odohráva vo viniciach. V rámci kampane predstavila nový produkt Vineu Letnú, ktorý má spotrebiteľom ponúkať šťavnatú chuť hrozna v letnom variante Viney. Letný, pestrofarebný dizajn dostala aj fľaša novej verzie nápoja. Vinea pozmenila aj claim kampane, zo spojenia „Prebuď život na vinici“ je tento rok „Letné osvieženie z viníc“. Súčasťou kampane bol televízny spot a tiež outdoorové nosiče. Viac infomácií

7. Cyklomlynček – Popradská káva

Popradská káva v ostatnej kampani s názvom Cyklomlynček promovala nové zrnkové kávy Classico Espresso, Crema Espresso a Extra Špeciál. Na pomoc si k tomu prizvala start-upistov, ktorí prezradili, že majú radi investorov, kávu a bicykel. V hlave sa im teda zrodil nápad, že zhotovia a predstavia cyklomlynček. Nasadený spot odkazoval na stránku www.pravikavickari.sk, pričom hlavný spot dopĺňa séria online videí s názvom Kávológia pravého kávičkára. Značka inzerovala na Facebooku a na YouTube. Viac informácií

8. Mirinda hľadá novú príchuť - Mirinda

Značka Mirinda pri výbere novej príchute svojho nápoja stavila na názor verejnosti. V komunikácii sa spojila s komičkou Evelyn a českým youtuberom Smusom, pričom každý z nich predstavoval jednu z príchutí - ananásovú a melónovú. Okrem televízneho spotu bola kampaň podporená v online prostredí. Na oficálnom Youtube kanáli Mirinda zverejňovala humorné videá, v ktorých známe tváre dostali aj nové mená - Ananaselyn a Smeloun. Viac informácií.

9. Vyberáme auto – Slovenská sporiteľňa

Slovenská sporiteľňa v júni odštartovala ku kampani Pôžička na čokoľvek online spotovú časť. Známu rodinu Šikulovcov spojila s komikom Jurajom „Šokom“ Tabačekom, pričom idea online videí z prostredia autobazáru je previazaná s televíznym spotom, ktorý banka nasadila dávnejšie. Banka sa zároveň v kampani spojila so spoločnosťou Autoporadca.sk. Viac informácií

10. Spolu máte na viac – Slovak Telekom

Operátor Slovak Telekom do júnovej kampane okrem svojej tváre, cyklistu Petra Sagana, obsadil aj víťazky šou Česko Slovensko má talent - Act 4 Slovakia. V kampani promoval balík služieb Magenta 1 a výhody jeho používania. Cyklistky P. Sagana v spote prekvapia počas jazdy bicyklom cez mesto a svojimi trikmi ho vyprovokujú k tomu, aby sa k nim pripojil. Jazda na bicykli sa tak zmenila na akrobatickú šou celej skupiny. Viac informácií.

11. Karta, ktorá má význam – Tatrabanka

Tatra banka každoročne vydáva limitované edície svojich kreditných kariet, ktoré sa od štandardných odlišujú dizajnom. Tento rok banka predstavila limitovanú edíciu venovanú autorovi etymologického slovníka slovenčiny Ľuborovi Králikovi. Uvedenie karty podporila reklamnou kampaňou nasadenou v televízii, printe či v outdoore. V spolupráci s reklamnou agentúrou vytvorila banka takzvaný slovník, ktorý sa dá jednoducho odložiť do peňazenky, keďže úryvok z neho je zobrazený na kreditnej karte.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Kampaň mesiaca

Diskusia (0 reakcií)