Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Kampaň mesiaca: Január 2017 (shortlist)

17.02.2017 | Mediálne.sk

Nominované kampane v ankete Mediálne.sk za január 2017

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

1. Hurbanovské vinše – Zlatý Bažant

Zlatý Bažant sa v kampani pre '73-ku snažil vrátiť do čias, kedy si ľudia v rámci Vianoc želali krásne sviatky prostredníctvom pohľadníc zasielaných poštou. Na svojom webe vrátil túto tradíciu a používatelia mohli svojim blízkym rozosielať pohľadnice klasickou či elektronickou korešpondenciou. Na výber bolo niekoľko retro dizajnov a veršov. Slováci poslali za dva týždne viac ako 1 000 klasických želaní a stovky elektronických.

2. Zlatý Bažant v Jasnej – Zlatý Bažant

Zlatý Bažant inzeroval aj v slovenských horách. S outdoorovým vizuálom zamieril aj do Jasnej, kde komunikoval prostredníctvom príznačného claimu „Nízke Tatry, veľké pivo“. Nosič umiestnil blízko lyžiarskeho strediska. Značka v kampani promuje svoju fľaškovú verziu piva.

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

t

3. YouTube Vianoce od Unionu – Union poisťovňa

Union poisťovňa chcela počas Vianoc osloviť širokú cieľovku, zvolila na to YouTube. Poisťovňa si na videoserveri vytypovala vianočné koledy, ktoré si cez sviatky púšťajú tisíce ľudí. Pred najobľúbenejšie vianočné pesničky namiesto generickej reklamy umiestnila na mieru šité priania. Kampaň dosiahla reach 330-tisíc a 140-tisíc ľudí dopozeralo, alebo sa prekliklo na web poisťovne.

4. Inovatívne bankovníctvo – Tatra banka

Tatra banka v úvode roka nasadila imidžovú kampaň, v ktorej komunikuje inovatívne bankovníctvo. Jej súčasťou je reklamný spot, avšak okrem televízie je kampaň nasadená aj na vybraných outdoorových nosičoch a na YouTube. Celú komunikáciu zastrešuje claim Napredujte s Tatra bankou. Viac informácií

5. Pôžička bez úrokov – mBank

Internetová banka mBank predstavila kampaň na podporu nového produktu, ktorým je pôžička s nulovým úrokom. Súčasťou komunikácie je 30-sekundový televízny spot, ktorý okrem Slovenska beží aj v Česku. Kampaň je doplnená o online, direct mailing, spoty v rádiách obchodných centier či PR. Viac informácií

6. Užitočná pre všetkých – Poštová banka

Poštová banka v úvode roka oznámila veľký redizajn, v rámci ktorého chcela osloviť univerzálnejšiu skupinu zákazníkov. Prispôsobila tomu celú svoju komunikáciu, ktorej súčasťou bola úplne iná kampaň ako v minulosti. Ľuboš Kostelný a Aniko Vargová z predošlej komunikácie odišli, v kampani sa objavilo množstvo obyčajných ľudí. Viac informácií.

7. 200-tisíc fanúšikov – O2

O2 oslavovalo 200-tisíc fanúšikov na Facebooku, spôsob v tomto prípade zverilo 10-dňovej agentúre Triadu, zloženú z mladých juniorov a talentov. Zadaním bolo vytvoriť zaujímavú, vtipnú a chytľavú social kampaň nasmerovanú na ľudí vo veku 18-35 rokov. Podmienkou bolo využiť mobilnú platformu.

8. 20 rokov Orange – Orange Slovensko

Mobilný operátor Orange tento rok oslavuje 20. výročie a v kampani sa pozerá do minulosti telefonovania. V spote voice-over vysvetľuje, že pred 20 rokmi nastal čas, aby ľudia spolu hovorili. Hlavnou postavou spotu je Peter, ktorý rastie spolu s Orangeom a postupne ako spoločnosť, aj on sa mení. 

9. Kvalita je snúbenicou času - Zlatý Bažant

Zlatý Bažant pre svoje retro pivo '73 predstavil ďalší zo série televíznych spotov. Tentoraz divákov vzal aspoň na chvíľu na výlet do Ríma, avšak nie do súčasnosti, ale do časov dávno minulých. Spot sprevádza známy claim z predošlých kampaní „Na zdravie, Slovensko!“.  

10. Lepšie riešenia pre lepšiu budúcnosť – Ikea

Ikea sa v kampani zamerala na tému udržateľného rozvoja a šetrného prístupu k životnému prostrediu. Ten je už dlhodobo súčasťou všetkých činností reťazca a patrí medzi jej priority. Cieľom kampane bolo ukázať verejnosti, že myšlienka udržateľnosti je neoddeliteľnou súčasťou každého výrobku Ikea.

Zdroj: Ikea

11. Supertašky – Yeme

Yeme si svoj vernostný program pre zákazníkov vyriešilo naozaj šikovne. Namiesto plastových kariet ponúka zákazníkom plátené Supertašky, ktoré po zakúpení slúžia na využitie zľavy. Sú v troch farbách, pričom spotrebitelia ich môžu využiť ako zľavy na kávu, chlieb, alebo tiež prispieť na vzdelávacie projekty. Taška stojí necelých 10 eur.

Zdroj: Yeme

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Kampaň mesiaca

Diskusia (0 reakcií)