Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Kampaň mesiaca hľadá ďalšieho víťaza. Pomôžte ho vybrať

21.03.2017 | Mediálne.sk

Ohodnoďte aj vy reklamy, ktoré zadávatelia nasadili vo februári a pomôžte nám vybrať tú najlepšiu.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy

Dúha, Remeta, Tunel

Februárové kampane neboli kvôli sviatku Sv. Valentína výhradne presýtené láskou. Do hodnotenia sa prebojovala kampaň bojujúca proti rasizmu, kampaň, ktorá stavila na nostalgiu, či kampaň pripomínajúca okrúhle výročie. 

O priazeň sa uchádza tento mesiac celkovo 11 kampaní, najlepšou by sa mala stať tá, ktorá dokázala zaujať nápadom a prevedením. Úplný víťaz aj v tomto prípade postúpi do záverečnej ankety o Kampaň roka, ktorej víťazov oceňujeme na každoročnej konferencii TREND Marketing Summit. 

Vaša pomoc bude ocenená, jedného z vás odmeníme štvrťročným digitálnym predplatným týždenníka TREND. Deadline na hlasovanie – vyplnenie formulára je do stredy 22. marca do 19:00 h. Viac informácií o hlasovaní

Shortlisty do Kampane mesiaca vyberá redakcia Mediálne.sk na základe prihlásených prác a vlastného monitoringu.

SHORTLIST KAMPANE MESIACA (FEBRUÁR 2017)

Minulý mesiac odbornú porotu a verejnosť zaujala kampaň z dielne agentúry This is Locco, ktorá pripravila kampaň pre Union poisťovňu. Prečítajte si viac o víťaznej kampani za január.

Tešíme sa na vaše hodnotenia!

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Dúha, Remeta, Tunel

Diskusia (0 reakcií)