Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Jar v Hornbachu je aj o vášnivom hmyze

09.03.2020, 14:38 | Vladimíra Orgoňová | © 2020 News and Media Holding

Nová jarná kampaň nemeckého hobbymarketu Hornbach prebieha pod heslom „Bohatstvo života začína v tvojej záhrade“. Ukazuje, že je možné vytvoriť záhradu tak, aby sa tam veselil a cítil dobre aj hmyz.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Hornbach

Kampaň pre Hornbach opäť pripravila kmeňová agentúra Heimat Berlin. Ide o jej dvadsiatu jarnú kampaň v poradí. 

V televíznom spote chce navnadiť na jar aj záhradné projekty prostredníctvom kopulujúceho hmyzu. Snaží sa tak vtipne ukázať, že je možné vytvoriť záhradu tak, aby sa v nej veselil a cítil dobre aj hmyz. 

Ku kampani tiež patria tri printové motívy, ktoré vytvorilo štúdio Illusion CGI.

Spot režíroval Hauke Hilberg, v spolupráci s CZAR Film GmbH z Berlína. Sprievodnú skladbu „I love the outdoors“ napísali Jill Jackson a Seymour Miller a naspievala ju Dora Hall.

Hornbach sa naďalej profiluje ako značka predajní so širokým sortimentom pre záhradu a stavebné materiály. 

„Náš sortiment je neustále kontrolovaný a rozširovaný, a to aj vo vzťahu k prírode. Je pre nás veľmi dôležité, aby mal zákazník široký výber a mal pocit, že dostane tie najlepšie rady ku každému projektu aj bez zdvihnutia ukazováka,“ hovorí marketingový riaditeľ spoločnosti Hornbach pre Slovenskú a Českú republiku David Kolář.

Tejto téme je venovaná webová stránka sprevádzajúca kampaň, ktorá predstaví možnosti. ako podporiť biodiverzitu na rôznych miestach exteriéru.  

Vlani sa kampaň Hornbachu zamerala na vôňu jari v podobe vône prepoteného pracovného oblečenia.

Spoločnosť v súčasnosti prevádzkuje 158 stavebných a záhradných marketov v deviatich európskych krajinách, z toho štyri na Slovensku.

V roku 2018 dosiahol Hornbach na tuzemskom trhu celkové tržby 95,3 milióna eur a čistý zisk 2,7 milióna eur. Priemerne v tomto roku firma zamestnávala 421 ľudí.

Vizitka kampane:

  • Agentúra: Heimat, Berlín
  • Produkcia: CZAR Film GmbH
  • Réžia: Hauke Hilberg
  • Hudba: Dora Hall „I love the outdoors” od Jilla Jacksona a Seymoura Millera (Vydateľstvo: Level Two Music)
  • Sounddesign: Loft Tonstudios GmbH, Berlin
  • Fotograf, ilustrátor a produkčná spoločnosť: Illusion CGI Studio

Hornbach - Bohatstvo života začína v tvojej záhrade2

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Hornbach

Diskusia (0 reakcií)