Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ikea sa baví na účet Applu. Tvrdí, že „nastrúha aj to najdrahšie jablko“

06.06.2019, 17:47 | reb | © 2019 News and Media Holding

Spoločnosť Ikea si vzala na mušku technologického giganta Apple. Konkrétne novinku, ktorú uviedol pred pár dňami – stolný počítač Mac Pro. Jeho dizajn pripomínajúci strúhadlo je terčom mnohých internetových vtipov. Ten svoj k nim pridala už aj švédska firma.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Apple, Ikea

Na konferencii WWDC predstavil Apple okrem iného aj detaily o počítači Mac Pro. Definuje ho ako produkt pre profesionálov. Reagovať sa rozhodla Ikea.

Tá na Facebooku zdieľala tovar z vlastnej ponuky, ktorý sa naň výrazne podobá – strúhadlo z nehrdzavejúcej ocele Idealisk.

„Technologickou novinkou týždňa je bezpochyby odhalenie podoby počítača s ultravýkonným 28-jadrovým procesorom. My vám predstavujeme nemenej designového pomocníka, u ktorého pri pozornom strúhaní neprepadne ani jadierko,“ píše Ikea v príspevku. Za myšlienkou tohto žartu stojí agentúra Triad Advertising.

Mac Pro od spoločnosti Apple

Mac Pro od spoločnosti AppleZdroj: Twitter

Ikea naráža aj na cenu nového počítača, nakoľko tvrdí, že nastrúha aj to najdrahšie jablko. Počiatočná cena Mac Pro predstavuje 6-tisíc dolárov , čo je v prepočte vyše 5 300 eur.

Nejde však o prvý žart, ktorým sa švédska firma „pustila“ do Applu. V roku 2014 napríklad zverejnila spot, v ktorom vlastný katalóg nazvala „bookbook“. Bol paródiou reklamy na iPad z roku 2010. „Ikea katalóg je plne nabitý a batérie netreba nabíjať,“ vravel vo videu Jörgen Eghammer, uvádzaný ako Chief Design Guru v Ikea.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Apple, Ikea

Diskusia (0 reakcií)