Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Hyza spustila kampaň s „úprimným“ kurčaťom

07.02.2012, 10:28 | Veronika Bartošová | © 2012 News and Media Holding

Za kreatívnym konceptom kampane stojí agentúra 1st Class Agency, grafický dizajn a vizualizácia pochádza od Wiktor Leo Burnett.

  • Tlačiť
  • 0

Slovenský dodávateľ hydiny Hyza chce v najnovšej kampani podporiť produkciu domácich hydinových výrobkov. Na trh uviedla „Úprimné kurča s rodokmeňom“, ktoré o sebe tvrdí, že je Slovák a je na to hrdé. Spotrebitelia si jeho životný príbeh môžu zistiť aj na webe po zadaní rodného čísla z etikety výrobku.

„Hyza upravila a prepojila svoj informačný softvér tak, aby sa zákazník mohol na stránke www.uprimnekurca.sk po zadaní rodného čísla z etikety dozvedieť, na ktorej farme ho chovali, čím ho kŕmili, kto ho spracoval a kontroloval. Mnohí zákazníci tak môžu už priamo pri pulte v obchode vďaka internetu v mobiloch zistiť, aký je pôvod a rodokmeň „úprimného kurčaťa“,“ vysvetľuje marketingový riaditeľ spoločnosti Hyza Mikuláš Šranko.

Ako uvádza spoločnosť v tlačovej správe, dôvodom spustenia kampane a uvedenia novinky je "edukácia spotrebiteľa". „Slovenský trh je totiž vďaka nedostatočnej ochrane doslova zaplavený hydinou pochybnej kvality z Poľská, Brazílie, Francúzska, Maďarska či Rumunska, ktorá pochádza z nekontrolovaných chovo a často je spracovaná spôsobmi, ktoré Európska únia nepovoľuje. S týmto sa na slovenských farmách určite nestretnete,“  tvrdí Hyza.

Filozofia a kreatívny koncept kampane pochádza z dielne PR agentúry 1st Class Agency, grafický dizajn etikety výrobku a vizualizácia pochádza od agentúry Wiktor Leo Burnett. „Burnettovci priniesli trefný a zábavný grafický vizuál s portrétom kurčaťa a nosnými headlinami vo forme „priamej reči“ podporujúcimi filozofiu kampane a zároveň rozšírili brandový názov produktu o slovo „úprimné“ kurča s rodokmeňom, čím spresnili zámer a charakter kampane,“ vysvetľuje Šranko.

Hyza sa v prvej vlne kampane sústreďuje predovšetkým na nástroje podlinkovej komunikácie – PR aktivity, internú komunikáciu, online aktivity na webe a Facebooku a in-store promo aktivity.

hyza_uprimna_kura

Zdroj: 1st Class Agency

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)