Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Heinz má dojemnú kampaň, ktorá chytí za srdce nielen milovníkov fazule

10.09.2017, 19:00 | Veronika Bartošová | © 2017 News and Media Holding

Ad-week-end | Súhrn najnovších reklamných kampaní vo svete predstavených tento týždeň.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Značka Heinz hovorí, že jej fazuľky v paradajkovej omáčke sú snáď pre všetkých. Postaral sa o to hlavný hrdina, ktorý počas svojho života prišiel na to, že ľudia potrebujú rôzne druhy balení. Niekedy stačí plechovka len pre jedného, niekedy je potrebné balenie pre celú rodinu. Túto myšlienku sprevádza krásny príbeh, ktorý ukazuje jeho tvrdú prácu. Tá však v závere prináša sladké ovocie.

Je jasné, že Taylor Swift nežije život ako ostatní smrteľníci. Ukázala to aj v kampani značky AT&T, ktorá monitoruje jej bežný deň. A to vcelku detailne. Ste zvedaví aké stránky si prehliada na internete alebo čo obeduje? Aj vďaka nápadu od reklamnej agentúry BBDO sa na to môžete pozrieť.

Značka Lyft, ktorej hlavným konkurentom je spoločnosť Uber, prišla s kampaňou, v ktorej sa vracia do minulosti. Na mušku si berie najdôležitejšie udalosti v histórii ľudskej dopravy. Kampaň predstaví počas nedeľnajšieho prenosu NFL. Kreatívne kampaň zastrešila agentúra Wieden + Kennedy New York.

Ako má vyzerať reklama na zmrzlinu? Napríklad takto ako od značky Halo Top. Aj keď môže vyzerať trochu strašidelne, verejnosti odkazuje veľmi dôležité posolstvo a tým je, že zrmzlina je menej kalorická. A aj napriek tomu, že žena v spote na viac ako dve lyžičky chuť nemá, robot sa nevzdáva. 

Napadlo vám niekedy, že by ste mali vždy vo svojej blízkosti svojho vlastného predajcu piva? Tento absurdný nápad skúma vo svojej kampani značka Bud Light, ktorú plánuje odvysielať v úvode novej reklamnej sezóny počas NFL. Nápad vytvorila opäť agentúra Wieden + Kennedy.

Lowe spolu s reklamnou agentúrou BBDO hackli Instagram Stories a vytvorili z toho reklamnú kampaň. Jej hlavnými hrdinami sú rodinní príslušníci, ktorí si zveľaďujú domácnosť. 

So svojou reklamou počas NFL sa predstaví aj značka Snickers. Vytvorila ju agentúra BBDO New York a muži v nej majú v hlave poriadny zmätok. Jeden z nich prezlečený za kentaura príde na iný druh večierku a ostatní dvaja sa čudujú. Snickers sa totiž opäť hrá s konceptom, v ktorom hlavnú úlohu zohráva hlad.

Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Ad-week-end

Diskusia (0 reakcií)