Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Heineken uvádza na slovenský trh novinku cider. Vyrábať ho bude v Hurbanove

18.02.2015, 16:14 | Veronika Bartošová | © 2015 News and Media Holding

Heineken rozšíri svoje portfólio na slovenskom trhu o značku Strongbow, pôvodom z britského trhu. Po radleroch tak ponúkne ďalšiu alternatívu pre spotrebiteľov, ktorým nevyhovuje horkastá chuť piva.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

cider, Heineken

Cider vyrobený z jablkovej šťavy od konca januára vyrába v Hurbanove, odkiaľ ho plánuje dodávať na ďalších päť trhov regiónu strednej a východnej Európy.

„Uvedenie Strongbow na slovenský trh je jednoznačne historickým míľnikom v živote spoločnosti Heineken. Pivovar je tretím závodom v rámci celej spoločnosti, ktorý výrába značku Strongbow,“ uvádza v tlačovej správe generálny riaditeľ spoločnosti Heineken Slovensko Odin Goedhart.

Zdroj: Heineken Slovensko

Spoločnosť nápoj ponúka v troch príchutiach – základná jablková príchuť Gold Apple, medová Strongbow Honey a červené bobuľovité ovocie Strongbow Red berries.

Nápoj je pre spotrebiteľov dostupný od februára vo fľašiach s objemom 0,33 litra. Objaviť by sa v najbližších týždňoch mal aj v plechovkách s objemom 0,4 litra, klasická príchuť je dostupná aj v čapovanej verzii. Obsah alkoholu v nápoji je 4,5 percenta.

Heineken predáva značku Strongbow v takmer 60-tich krajinách sveta s celosvetovým trhovým podielom 14 percent.

Zdroj: Heineken

Na slovenskom trhu v súčasnosti predáva cider pivovar Steiger s názvom Cider StrongApple. Vlastný „sajder“ na Slovensku vyrába aj spoločnosť Jablčnô a pod privátnou značkou má podobný nápoj aj reťazec Ikea.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy cider, Heineken

Diskusia (0 reakcií)