Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Harmony bude toaleťák či vreckovky predávať s claimom „Krása nevídaná“

04.11.2016, 16:22 | Michal Vasko

Značka papierovej hygieny Harmony prichádza na trh s novým dizajnom produktov. Tie majú pôsobiť elegantnejšie. Inovovaný obal vreckoviek, utierok či toaletného papiera podporí kampaň od agentúry Made by Vaculik.

  • Tlačiť
  • 0

K zmenám pristúpila značka Harmony na základe spotrebiteľských prieskumov a analýz konkurencie. „Ich cieľom je vytvoriť neodolateľnú značku s jedinečným positioningom v segmente papierovej hygieny a symbol labute prepojiť viac s novými hodnotami značky – čistota, elegancia, krása,“ hovorí Lenka Štefčeková, senior brand manažérka SHP Group.

Toaletné papiere, kuchynské utierky, vreckovky či obrúsky si od novembra široká verejnosť kúpi už v novom obale. Jemné teplé farby majú dotvoriť elegantný dizajn produktov. Hodnoty značky v nových obaloch zhmotnila agentúra Pergamen. Labuť ostáva hlavným grafickým prvkom loga, so značkou sa spája od roku 1999. 

„Identita značky je zhmotnená v jednoduchosti a prirodzenej čistote prevedenia dizajnov, v ich nadčasovosti a zmysle pre jemný detail. Značka chce začať aktívne komunikovať so spotrebiteľom a vytvárať si s ním bližší vzťah,“ dopĺňa L. Štefčeková.

Redizajn podporí Harmony komunikačnou kampaňou s novým claimom „Krása nevídaná!“. Odpromovať má aj produktové novinky - mužské a ženské parfumované vreckovky a kozmetické utierky Harmony 3D box, pri ktorých je pridanou hodnotou možnosť vloženia fotografie, teda personalizovania si škatuľky.

Kampaň pripravila agentúra Made by Vaculik, určená je pre printové médiá a Facebook na slovenskom a českom trhu. Značka bude promovať novinky aj priamo v obchodoch. Komunikácia bude nasadená do konca roka. 

„V kampani zobrazujeme dokonalú harmóniu Harmony tak, že produkty akoby priam splývali so svojím prirodzeným prostredím, dokonale sa tam hodia a ladia s okolím. Aj preto sme ako slogan použili spojenie ‚Krása nevídaná‘ – ide totiž o dvojzmysel,“ vysvetľuje uchopenie kampane Eva Kániková, account manager Made by Vaculik.

Harmony logo

SHP Group tento rok redizajnovala aj svoj druhý brand Harmasan, pod ktorým predáva toaletný papier. Komunikačný koncept postavila značka v lete na svojskom humore a porozprávala históriu toaleťáku od 70. rokov. Hlavný claim zostal „Na záchode nie si sám, je tam s tebou Harmasan“.

Vizitka tvorcov

Redizajn Harmony - obalovej koncepcie

  • Agentúra: PERGAMEN 
  • Kreatívny riaditeľ: Juraj Demovič 
  • art director: Juraj Demovič, Lívia Lörinczová, Juraj Vontorčík 
  • account director: Júlia Č. Oravcová

Kampaň Krása nevídaná!

  • Agentúra: Made by Vaculik 
  • Creative director: Peter Ižo 
  • Copywriter: Petra Števonková 
  • Art director: Michal Salva 
  • Account director: Marcela Paráková 
  • Account manager: Eva Kániková 
  • Strategic planner: Adam Horecký, Lukáš Švaro

  • Tlačiť
  • 0

Tagy akvapark, Domaša, lyžiarske stredisko

Diskusia (0 reakcií)