Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Greenpeace má skvelý outdoor, ktorý „zastavuje“ globálne otepľovanie

18.06.2017, 17:30 | Veronika Bartošová | © 2017 News and Media Holding

Ad-week-end | Súhrn najnovších reklamných kampaní vo svete predstavených tento týždeň.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Greenpeace v Austrálii v spolupráci s reklamnou agentúrou Ogilvy & Mather vytvorili outdoor, ktorý má verejnosť upozorniť a zvýšiť jej povedomie o probléme klimatických zmien. Približne dvojmetrovú inštaláciu organizácia umiestnila na Pitt Street Mall v Sydney. Vo vnútri priehľadného boxu je možné vidieť polárneho medveďa, ktorý sedí na pomaly roztápajúcom sa ľadovci. Rýchlosť kvapiek môžu spomaliť ľudia, rovnako ako v bežnom živote.

Nike sa opäť rozhodol použiť tvár Cristiana Ronalda v reklame a zrecykloval jeho fotografiu z mladosti. Pod vizuál pridal claim kampane „This boy knew“ spolu s logom značky. Na internete sa však začali šíriť fotografie, ktoré ukazujú, že značka Nike orezala reklamný vizuál tak, aby nebolo viditeľné, že futbalista má na sebe oblečenú mikinu konkurenčnej značky Adidas. To, či to zadávateľ urobil schválne, je otázne.

 

Najnovšia reklama eBay-u hovorí o tom, že nakupovanie s touto spoločnosťou neznamená len dodaný tovar v obyčajnej kartónovej škatuli. Tovar im zasiela špecialne zapečatený farebnou páskou. Nová reklama rovnako prikladá dôraz na individualizmus a predstavuje svoju typológiu spotrebiteľov - mužov, ženy, mladých, starých či ľudí rôznej pleti.

Monštrá v kampani satelitnej služby Spectrum nie sú žiadnou novinkou. Tentoraz spoločnosť spolu s reklamnou agentúrou Something Different komunikuje o trochu strašidelnejšie. Kampaňou Spectrum reaguje na konkurenciu, ktorou je televízna online služba DirecTV.

Spot od reklamnej agentúry CP+B z Miami sa snaží humorným spôsobom osloviť ľudí, ktorí majú panický strach z návštevy zubára. Rovnako chce značke Aspen Dental pomôcť upozorniť na skutočnosť, že návšteva zubára nemusí znamenať len to, že vaša peňaženka ostane dlhodobo prázdna.

Pestrofarebná kampaň od Bacardi roztancuje a naladí na letnú atmosféru. Nápadito využíva funkciu boomerang známu z Instagramu. Celá reklama je vyskladaná z viacerých GIF-ov. Kreatívny nápad pochádza od agentúry BBDO New York.

Francúzska značka Castorama s tovarom pre domácnosť vytvorila tapetu, ktorá môže na prvý pohľad vyzerať úplne obyčajne. V nasledujúcom spote však uvidíte, že tapeta má schopnosť rozprávať príbehy. Jednotlivé postavičky stačí zosnímať a na tablete alebo smarfóne sa zobrazí rozprávkový príbeh.

Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Ad-week-end

Diskusia (0 reakcií)