Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

GogoMan, kávičkári aj McDonald’s. Ktoré reklamy najviac bodovali na YouTube

24.01.2020, 15:37 | Marián Biel | © 2020 News and Media Holding

Okrem najvyhľadávanejších pojmov alebo najčastejšie prehrávaných videí v službe YouTube robí Google aj každoročný marketingovo ladený rebríček. YouTube Ads Leaderboard vyberá tie najefektívnejšie reklamné videá pre každú krajinu. Tretíkrát je toto poradie známe aj pre Slovensko. Spoločným menovateľom úspechu je humor a Zaraguza.

  • Tlačiť
  • 3

Úspešnosť reklamnej kampane v tomto prípade nie je meraná len jednoduchým počtom videní toho-ktorého videa.

Rebríček Ads Leaderboard zostavuje algoritmus, ktorý započítava aj mieru organického zhliadnutia videa voči všetkým zhliadnutiam, mieru interakcie, teda lajkovanie a zdieľanie a aj čas stráveným sledovaním daného videa.

Neprehliadnite

Tento rok sa najviac darilo kreatívnej agentúre Zaraguza, ktorej YouTube kampane skončili na prvých troch miestach.

Najlepšou sa stala kampaň 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 3

Tagy Google, YouTube, Zaraguza